  • 11. Data: 2009-07-09 04:56:33
    Temat: Re: Pare galerii z photoshopem i bez...
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    p...@a...pl wrote:
    > On 8 Lip, 22:34, Kaiko <s...@s...pl> wrote:
    > Szkoda, że nie ma
    > Jest, ale niewiele. Tutaj http://tutorial.joeyl.com/. Wiecej mozna
    > sobie kupic za 300 USD ;) Kaiko, widze przed Toba szanse na nowy
    > biznes ;)

    Kurcze, no popatrz. Właśnie przy scenie z żarówką się mi rzuciło w oczy
    - jak ją zobaczyłem to oświetleniowo w oczach była strasznie
    nienaturalna to też napisałem swoje, ale reszta to rzeczywiście malutko.
    Zwracam honor.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 12. Data: 2009-07-09 20:05:00
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > z duuuuza iloscia komputera
    > http://www.davehillphoto.com

    W sekcji landscapes -zdjęcia czarnobiałe. załamka.
    Ja rozumiem, że w portrecie kolor jest mniej istotny, ale krajobrazy ?
    Nie kumam tego pozowania na sztukę przez duże SZ poprzez przerobienie
    zdjęć na czarno-białe. To tak jakby robić dzisiaj muzykę w mono i
    wmawiać wszystkim że to wielki artyzm jest.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 13. Data: 2009-07-09 23:08:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-08 22:34:30 +0200, Kaiko <s...@s...pl> said:

    > Wiesz - ja nie patrze jak pracuje w terenie przy jakichś tam zdjęciach
    > tylko patrze na te zdjęcia,

    Gdybyś więcej poczytał/popatrzył co można wyrzeźbić światłem w terenie,
    to mniej byś tam widział komputera. Dla ludzi przyzwyczajonych do
    używania kilku lamp conajwyżej w studiu, a w terenie całej jednej, ze
    stopki najczęściej, to takie zdjęcia wydawać się mogą jakimś
    komputerowym kosmosem. Co nie zmienia faktu, że część tych efektów
    spokojnie możnaby utrwalić na slajdzie.

    > które były w galerii (zerknąłem w Comercial -> Portrait). Dużo było obróbki...

    Przy fotach komercyjnych to chyba nie dziwi? Od lat jest to standardem.
    Co więcej, nawet niekoniecznie gość sam to obrabiał.

    > Swoją drogą - kawał naprawdę świetnej roboty. Mi osobiście obróbka
    > bardzo się podoba - co tu dużo gadać.

    IMHO jeśli idzie o światło - niezły jest, choć nie jest to jeszcze
    poziom najwyższy. Jeśli idzie o obróbkę - są rzeczy fajne, są i słabe.
    W dziale "Personal" jest trochę sztampy.

    de Fresz

  • 14. Data: 2009-07-09 23:22:17
    Od: p...@a...pl

    Czesc
    On 10 Lip, 01:08, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > używania kilku lamp conajwyżej w studiu, a w terenie całej jednej, ze
    > stopki najczęściej, to takie zdjęcia wydawać się mogą jakimś

    A moglbys podpowiedziec jakies galerie tego typu? Z przyjemnoscia bym
    obejrzal.

    pozdr
    Piotr

  • 15. Data: 2009-07-10 07:09:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-10 01:22:17 +0200, p...@a...pl said:

    > A moglbys podpowiedziec jakies galerie tego typu? Z przyjemnoscia bym
    > obejrzal.

    Kiedyś sobie zbierałem linki do co fajniejszych galerii (choć tu może
    bardziej na miejscu byłoby "portfolio", bo to najczęściej jednak
    zawodowcy), ale uzbierało się tego paredziesiąt i nie pamiętam w której
    co było. Kiedyś może to sobie jakoś skategoryzuję, ale na razie nie
    jestem w stanie nic ciekawego podpowiedzieć.

    de Fresz