  • 1. Data: 2009-06-04 18:16:39
    Temat: Panasonic - dobry serwis w Warszawie?
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Witam,

    Nastepujacy problem. Kolezance spadla malpka Panasonica (LZ jakis tam
    bodajze 2). No i zaniemogla. Pyszczek sie nie chowa. Nie pomaga
    wlaczenie/wylaczenie. Ogolnie sie cos zacielo. Aparat zdjec nie daje
    zrobic. Teraz pytanie. Gdzie w Warszawie jakis dobry serwis foto
    (niekoniecznie Panasa bo ten aparacik po gwarancji juz) jest? Na razie
    slyszalem/czytalem sporo zlego o serwisie Panasa na Bialostockiej. Wiec go
    eliminuje. Gdzie moze sie dziewczyna udac, gdzie jej nie zrobia z mozgu
    wody, rzeczowo doradza i naprawia ewentualnie nie zdzierajac zlodziejsko
    wmawiajac jakies urojone uszkodzenia? Sprawa dosc pilna! Dzieki za wszelkie
    sugestie.

    Thomas

  • 2. Data: 2009-06-04 19:25:18
    Temat: Re: Panasonic - dobry serwis w Warszawie?
    Od: pwz <g...@d...pl>

    Thomas pisze:
> [...]
    > wlaczenie/wylaczenie. Ogolnie sie cos zacielo. Aparat zdjec nie daje
    > zrobic. Teraz pytanie. Gdzie w Warszawie jakis dobry serwis foto
    (...)

    W Alejach Jerozolimskich 113/115 (idąc od centrum po lewej, przed Placem
    Zawiszy).
    pwz

  • 3. Data: 2009-06-04 19:30:34
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "pwz" <g...@d...pl> napisał w wiadomości

    > (...)
    >
    > W Alejach Jerozolimskich 113/115 (idąc od centrum po lewej, przed Placem
    > Zawiszy).

    Dzieki za namiar.
    Rozumiem, ze polecasz, bo korzystales? Czy to serwis ogolny, czy Panasa?

    A moze ktos slyszal cos o serwisie na ul. Indiry Ghandi? Datarly do mnie
    pogloski, ze rzetelny.

    Thomas

  • 4. Data: 2009-06-05 14:11:54
    Od: pwz <g...@d...pl>

    Thomas pisze:
    > Dzieki za namiar.
    > Rozumiem, ze polecasz, bo korzystales?

    Tak, kiedyś (tak z pół roku temu) naprawiałem tam "małpę" Nikona.

    > Czy to serwis ogolny, czy Panasa?
    (...)

    Ogólny, tzn. "od wszystkiego".
    pwz