  • 1. Data: 2009-06-04 18:28:11
    Temat: 40D+wymiana lcd
    Od: "Wasyl" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Zastanawiam sie czy mozna wymienic ten paskudny wyswietlacz z 40D zastepujac
    go wyswietlaczem z 50D ? Gabarytowo wygladaja identycznie. Niestety, nie
    moge znalesc nigdzie maila na Zytnia zeby sie dowiedziec czy taka operacja
    jest w ogole mozliwa.

    pozdrawiam

    Wl

  • 2. Data: 2009-06-04 18:49:11
    Temat: Re: 40D+wymiana lcd
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > Niestety, nie moge znalesc nigdzie maila na Zytnia zeby sie dowiedziec
    > czy taka operacja jest w ogole mozliwa.

    Co Ty piszesz??? Nie mozesz znaleźć ogólnie dostepnego, publikowanego na
    oficjalnej stronie serwisu Canona w Warszawie MAILA?? Człowieku - odpuść
    sobie fotografowanie. Akurat przy fotografowaniu trzeba umieć myśleć, być
    spostrzegawczym i .... ech, szkoda gadać/pisać.

    Mi znalezienie tego maila zajęło 11 sekund.

  • 3. Data: 2009-06-04 19:09:50
    Od: "Wasyl" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > spostrzegawczym i .... ech, szkoda gadać/pisać.
    >
    > Mi znalezienie tego maila zajęło 11 sekund.

    oops :) szukalem na stronie canona a nie serwisu :) wybacz takie
    niedopatrzenie :)

  • 4. Data: 2009-06-04 21:13:22
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Wasyl wrote:

> [...]
    > Niestety, nie moge znalesc nigdzie maila na Zytnia zeby sie
    > dowiedziec czy taka operacja jest w ogole mozliwa.

    Jeszcze moze domontujesz alufelgi, xenony i swiecace zakretki na wentyle?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 5. Data: 2009-06-04 21:39:34
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-06-04 23:13:22 +0200, "Mikolaj Tutak"

    Świecące zakrętki już nie są modne.
    :P
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-06-04 23:38:52
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Wasyl wrote:
    > Zastanawiam sie czy mozna wymienic ten paskudny wyswietlacz z 40D zastepujac
    > go wyswietlaczem z 50D ?

    Nie można.

    > Gabarytowo wygladaja identycznie.

    Procesory AMD gabarytowo też wyglądają identycznie do tych intela, a mimo
    tego nie pasują do płyt wymiennie.

    > Niestety, nie
    > moge znalesc nigdzie maila na Zytnia zeby sie dowiedziec czy taka operacja
    > jest w ogole mozliwa.

    Nawet nie trać czasu na głupie pytania. Wymienić można tylko z całym
    aparatem.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 7. Data: 2009-06-05 07:55:07
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Świecące zakrętki już nie są modne.

    No prosze, czyli nie zdazylem kupic pod kolor samochodu ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 8. Data: 2009-06-05 13:19:14
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No prosze, czyli nie zdazylem kupic pod kolor samochodu ;-)

    spoko, nic straconego - teraz widuje ledowe spryskiwacze szyb :)