  • 1. Data: 2009-06-04 01:55:55
    Temat: Troche ladnych zdjec (ilustracji??)
    Od: p...@a...pl

    Warto zajrzec
    http://1x.com/member/12362/peter-kemp/
    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2009-06-04 13:11:39
    Temat: Re: Troche ladnych zdjec (ilustracji??)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    p...@a...pl pisze:
    > Warto zajrzec
    > http://1x.com/member/12362/peter-kemp/

    Ciekawe, kto pierwszy napisze, że to kicz i nie fotografia :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-06-04 13:23:42
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 4 Cze, 15:11, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ciekawe, kto pierwszy napisze, że to kicz i nie fotografia :)
    Eee tam, zaraz kicz. Czyste scenki, dobry scenograf i rekwizytor, mamy
    sliczne historyjki w obrazkach.
    Pozdrawiam StaM

  • 4. Data: 2009-06-04 13:58:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    q...@g...com pisze:
    > Eee tam, zaraz kicz. Czyste scenki, dobry scenograf i rekwizytor, mamy
    > sliczne historyjki w obrazkach.

    Mnie się też podoba i to bardzo, ale nie raz się tu już takie... obrazy
    spotykały z krytyką.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wszyscy jesteśmy świrusami.../

  • 5. Data: 2009-06-04 14:03:25
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 4 Cze, 15:58, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Mnie się też podoba i to bardzo, ale nie raz się tu już takie... obrazy
    > spotykały z krytyką.
    > pozdrawia Adam
    Slowo kluczowe, to klimat. Kolory jesieni. Te obrazy nie przygnebiaja,
    chetnie bym widzial ich kopie u siebie.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 6. Data: 2009-06-04 15:39:14
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h08h6d$lec$1@news.wp.pl> Janko Muzykant wrote:

    > Ciekawe, kto pierwszy napisze, że to kicz i nie fotografia :)

    Bo to nie fotografia tylko fotografika.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 7. Data: 2009-06-09 01:35:30
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 04 of Jun 2009 15:11, Janko Muzykant wrote:

    > Ciekawe, kto pierwszy napisze, że to kicz i nie fotografia :)

    Ożeż! Wyszło na mnie.
    Kicz.

    http://1x.com/photos/member/12362/21625/
    cudne różowiutkie niebo nad zieleniną

    http://1x.com/photos/member/12362/25107/
    ach, ach, ach... joj!

    Nie ma zadowalającej definicji kiczu. Ale jeśliby istniała
    na pierwszym miejscu powinno być coś o nadmiarze, redundancji,
    przeszczegółowieniu, naćpaniu itp. Tutaj jest niemal modelowo.

    --
    nb

  • 8. Data: 2009-06-09 08:38:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    nb pisze:
    > Nie ma zadowalającej definicji kiczu. Ale jeśliby istniała
    > na pierwszym miejscu powinno być coś o nadmiarze, redundancji,
    > przeszczegółowieniu, naćpaniu itp. Tutaj jest niemal modelowo.

    Ja mam inną definicję kiczu. Jeden z przykładów, który mówi więcej niż
    długi opis:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/kicz.jpg
    A tu jest niejako kicz ''z drugiego końca kija'':
    http://www.doda.net.pl/
    Oba są wspaniałe i bardzo do siebie podobne.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /synoptycy mieli rację, w całym kraju pada deszcz/

  • 9. Data: 2009-06-09 22:25:25
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 09 of Jun 2009 10:38, Janko Muzykant wrote:

    > Ja mam inną definicję kiczu. Jeden z przykładów, który mówi więcej niż
    > długi opis:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/kicz.jpg

    To jest śliczne :-) Ten łuczek i trójkąty do czegoś nawiązują
    (nawiązywanie do czegoś, zwłaszcza uznanego, to druga cecha
    rozpoznawcza kiczu) i jest to całkiem zgrabne. Poza tym ta
    troska o obustronne justowanie kulfonów i rozstrzelenie
    literek jest urocze :-)

    > A tu jest niejako kicz ''z drugiego końca kija'':
    > http://www.doda.net.pl/

    To boli. To jest kicz.
    Jestem jednym z nielicznych obrońców Dody. Ze dwa lata temu
    słyszałem w radio parę kawałków w jej wykonaniu - nie fałszuje
    jak większość innych polskich wykonawców. Poza tym nigdy jej
    nie słyszałem ani nie widziałem, ale czytałem sporo chamskich,
    niemerytorycznych przytyków wobec niej.

    A gdyby tak spojrzeć na plastyczną otoczkę wokół Elvisa Presleya,
    zwłaszcza w jego ostatnich latach, jest to mega kicz do kwadratu.

    > Oba są wspaniałe i bardzo do siebie podobne.

    Według mnie inne. Pierwsze to odpowiednik Miró, drugie Rauschenberga.
    Po swojemu. powolutku precyzujemy cechy dystynktywne kiczu,
    być może uda się znaleźć coś w zamian definicji.

    --
    nb