  • 1. Data: 2009-06-04 11:56:20
    Temat: Nikkor 500/4 ED- w 2 kawałkach.
    Od: Krzysztof Nowaczyk <k...@u...poczta.onet.pl>

    Mam znajomego, który ma możliwość kupić za 1 tys. Nikkora 500/4 ed.
    Problem polega na tym, że obiektyw spadł na ziemię i rozpadł się na 2
    części. Złamanie przebiega tuż za skalą odległości. Pytanie jest takie:
    czy jest sens naprawy? Z tego co widziałem na zdjęciu (kiepskiej jakości
    wydruk) to w tym miejscu jest jakieś metalowe połączenie, pęknięte.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Nowaczyk

  • 2. Data: 2009-06-04 12:26:32
    Temat: Re: Nikkor 500/4 ED- w 2 kawałkach.
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Krzysztof Nowaczyk pisze:

    Hej

    > Mam znajomego, który ma możliwość kupić za 1 tys. Nikkora 500/4 ed.

    Daj zdjęcia na priv, mam znajomego w serwisie Nikona w GB mogę mu podesłać.
    I jakbyco za tysiaka bym go wziął :)

    Pozdro
    Kryhu

  • 3. Data: 2009-06-04 12:38:31
    Od: Krzysztof Nowaczyk <k...@u...poczta.onet.pl>

    Kryhu pisze:
    > Krzysztof Nowaczyk pisze:
    >
    > Hej

    > Daj zdjęcia na priv, mam znajomego w serwisie Nikona w GB mogę mu podesłać.
    > I jakbyco za tysiaka bym go wziął :)

    Widziałem tylko zdjęcie wydrukowane na kartce, nie mogę podesłać linka.
    Pozdr.
    Krzysztof Nowaczyk

  • 4. Data: 2009-06-04 12:52:20
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Krzysztof Nowaczyk pisze:

    Hej

    > Widziałem tylko zdjęcie wydrukowane na kartce, nie mogę podesłać linka.

    Heh, czyli pozostaje kryształowa kula ;)

    Na moje to naprawa takiego szkła w serwisie może czasem wynieść tyle ile
    używana sztuka z ebay'a. Ja za samo justowanie źle złożonego fabrycznie
    70-200VR zapłaciłem w niemieckim serwisie 1200pln

    Domowymi sposobami pewnie nawet nikt nie będzie w stanie tego szkła
    wyjustować i nic nie zrobi nawet jeśli jakimś cudem dostanie pęknięty
    element. O ile oczywiście okaże się że taki element występuje jako część
    serwisowa i jest do kupienia.

    IMO beznadzieja bez wcześniejszego rozeznania co trzasnęło i czy można
    to dostać.
    --
    Pozdro
    Kryhu