  • 61. Data: 2016-12-20 16:16:52
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Gorzej być może,
    > jakiś pan w mundurze!

    Ale to już było. Przetrwaliśmy. Teraz jest niewiadoma.
    I więcej możemy stracić, bo więcej mamy.

    --
    Jarek

  • 62. Data: 2016-12-20 16:17:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello t-1,

    Tuesday, December 20, 2016, 1:11:39 PM, you wrote:

    > Przecież ???? "Cała ?????? całą dobę".

    Jasssne - chorągiewka ogórkowa najlepsza. Razem z pieszczochem komuny
    Wolskim.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2016-12-20 17:58:23
    Od: "Vernon L. Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Jasssne - chorągiewka ogórkowa najlepsza. Razem z pieszczochem komuny
    > Wolskim.

    Może zwyczajnie kadr im brakuje? Zawsze to jakieś nowe ryjki w TV.
    Tak swoja drogą, która to ekipa namnożyła tyle regionalnych stacji TV?
    Tam można upchać tysiące swojaków, więcej niż w trójce.

  • 64. Data: 2016-12-20 19:53:53
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-20 17:58, Vernon L. Pinkley wrote:

    > Może zwyczajnie kadr im brakuje? Zawsze to jakieś nowe ryjki w TV.
    > Tak swoja drogą, która to ekipa namnożyła tyle regionalnych stacji TV?
    > Tam można upchać tysiące swojaków, więcej niż w trójce.

    Za to TVP Sejm i TVP Senat tylko w internecie, a szkoda ...

    Włodek

  • 65. Data: 2016-12-20 21:50:53
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2016 20:07:11 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Natomiast co do syren... hmm... dziesiątki razy słyszałem. Zawsze
    > z okazji rocznicy lub ku czci. Nigdy w innej sytuacji. Nie wiem
    > co robić, gdy zawyje. Nigdy nie myśle, że coś się stało. Najwyżej
    > jakaż dziś rocznica.

    Takie syreny muszą być raz do roku testowane i np. rocznica wybuchu
    Powstania Warszawskiego jest ku temu jakąś okazją.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 66. Data: 2016-12-20 22:11:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    badworm pisze:

    > Takie syreny muszą być raz do roku testowane i np. rocznica wybuchu
    > Powstania Warszawskiego jest ku temu jakąś okazją.

    Wszystko fajnie, ale czy ktoś pomyślał o przetestowaniu tego, jak
    ludzie na to wycie reagują? Bo ja podejrzewam, że na dźwięk SMS-a
    swojej komórki, to się poderwą, a ten hałas prejdzie im mimo uszu.

    --
    Jarek

  • 67. Data: 2016-12-20 22:36:26
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    > Wszystko fajnie, ale czy ktoś pomyślał o przetestowaniu tego, jak
    > ludzie na to wycie reagują? Bo ja podejrzewam, że na dźwięk SMS-a
    > swojej komórki, to się poderwą, a ten hałas prejdzie im mimo uszu.

    Dlatego nowe syreny to po prostu głośniki i jest również możliwość
    nadawania komunikatów słownych.
    BTW: próbował ktoś wybierać 112 jak jest komunikat "sieć zajęta"?

    --
    Mirek.

  • 68. Data: 2016-12-20 22:54:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > Dlatego nowe syreny to po prostu głośniki i jest również możliwość
    > nadawania komunikatów słownych.

    Jakie tam nowe. Pomysł stary, znany wcześniej jako kołchoźnik albo
    szczekaczka. W Czechosłowacji szczególnie powszechny, przetrwał komunę
    i aksamitną rewolucję. Do dzisiaj w każdej czeskiej i słowackiej wsi
    wiszą głośniki tubowe na słupach przy ulicy. Czasem coś z nich nawet
    zapuszczają.

    --
    Jarek

  • 69. Data: 2016-12-20 23:17:13
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    > Jakie tam nowe. Pomysł stary,

    Chodzi mi o głośniki "szczelinowe" - nie wiem czy nazwa jest tutaj
    uprawniona, ale tak je określają. Dwa takie głośniki są wystarczające
    żeby zapewnić słyszalność w promieniu kilometra. W razie czego łączy się
    je w większe zestawy.

    --
    Mirek.

  • 70. Data: 2016-12-21 02:22:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

> [...]
    > uprawniona, ale tak je określają. Dwa takie głośniki są wystarczające
    > żeby zapewnić słyszalność w promieniu kilometra. W razie czego łączy się

    Znaczy się, że ilość przeszła w jakość.

    --
    Jarek