  • 71. Data: 2016-12-21 09:44:27
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...

    >Wszystko fajnie, ale czy ktoś pomyślał o przetestowaniu tego, jak
    >ludzie na to wycie reagują? Bo ja podejrzewam, że na dźwięk SMS-a
    >swojej komórki, to się poderwą, a ten hałas prejdzie im mimo uszu.

    Ja sie nie podrywam, a w dodatku mam dla sms zdefiniowany krotki
    sygnal.
    Latwo przeoczyc.

    Musialby byc sms klasy 0 z alarmem - glosnym i dlugim, najlepiej az do
    potwierdzenia.
    Sa tez tacy co wylaczaja/wyciszaja telefon na noc.

    J.

  • 72. Data: 2016-12-21 10:53:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek" napisał w wiadomości grup

    >Chodzi mi o głośniki "szczelinowe" - nie wiem czy nazwa jest tutaj
    >uprawniona, ale tak je określają. Dwa takie głośniki są wystarczające
    >żeby zapewnić słyszalność w promieniu kilometra. W razie czego łączy
    >się je w większe zestawy.

    W sumie to ciekaw jestem jak to z wydajnoscia syren jest.
    Z jednej strony taka reczna robila na mnie wrazenie, z drugiej ...
    glosniki tez dobre.

    W mniejszych systemach (alarmy itp) widzialem kiedys syrenki na
    silniczek, ale jakos nie przetrwaly - widac gorsze.

    W USA z kolei syrene napedzal silnik V8 ...

    J.

  • 73. Data: 2016-12-21 12:59:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    > az do potwierdzenia.
    > Sa tez tacy co wylaczaja/wyciszaja telefon na noc.

    Też mam sygnał SMS cichy cichuteńki i nie potrzebuję natychmiast
    wiedzieć, że coś przyszło. Ale o co innego mi chodziło. Ludzie
    wsłuchani są w swoje smartfony z fejsbukiem, a zainteresowanie
    otoczeniem im spadło. Wyłączanie na noc też podejrzeam, że stąd
    się bierze. By choć na chwilę odpocząć od arcypilnych notyfikacji,
    że znajomy znajomego zmienił status, bo wsiadł do tramwaju.

    --
    Jarek

  • 74. Data: 2016-12-22 20:24:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski"

> [...]

    ludzie na to wycie reagują? Bo ja podejrzewam, że na dźwięk SMS-a
    swojej komórki, to się poderwą, a ten hałas prejdzie im mimo uszu.
    ---
    To nie jest dla zwykłych ludzi tylko dla obrony cywilnej, strażaków itp