  • 51. Data: 2016-12-20 12:57:02
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Dla dzieci.
    > Z TVP1 skreslono Dobranocke ...

    Czy to jest również to miejsce, gdzie ma nie być Teleranka?

    > Juz jest - Nowa, Zoom.
    > Tzn tak mowia - osobiscie nie widzialem.

    Miałem na myśli to, że tam nie ma TVP (Narodowej).

    > Kto wie ... ale tak wprosty wypowiedziec tym prywaciarzom z obcego
    > nadania ?
    > Czy pozwolic im na wlasne muxy ?
    >
    > A jak sie pozwoli, to kierownicza rola Emitela moze upasc :-)

    Czy to jest kwestia pozwalania i niepozwalania? Mam wrażenie, że
    kluczowe jest to, że nie ma prywatniego nadawcy, który by mógł
    zapełnić cały MUX. A to dzisiaj o wiele droższe, niż niegdysiejsza
    opłata za jenen kanał, choć tyle samo miejsca zajmuje. I słusznie,
    bo eter nie z gumy, są potrzeby inne niż telewizja.

    --
    Jarek

  • 52. Data: 2016-12-20 13:11:39
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Po co?

    Przecież ???? "Cała ?????? całą dobę".

  • 53. Data: 2016-12-20 13:14:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Czy to jest również to miejsce, gdzie ma nie być Teleranka?

    Teleranek to skreslono juz dawno temu.
    A teraz na ABC teleranek leci stale
    http://abc.tvp.pl/program-abc

> [...]
    >opłata za jenen kanał, choć tyle samo miejsca zajmuje. I słusznie,
    >bo eter nie z gumy, są potrzeby inne niż telewizja.

    Polsat, polsat 2, polsat 1 (?), news, news 2, film, sport w 4
    kanalach, play, cafe, romans, tv4, tv6,
    a jeszcze jakis Viasat Explorer, History ...

    TVN, 7, 24, fabula, style, turbo

    Chyba byliby w stanie zapelnic - pytanie czy by chcieli - szczegolnie
    jakby mialo byc drogo.
    Ale transpondery chyba tez drogie ?

    Mam wrazenie, ze Polsat jakas naziemna telewizje nadaje.

    J.

  • 54. Data: 2016-12-20 13:39:29
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 20.12.2016 o 11:19 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

    > Nie zauważyłem tego TVP ABC (co to takie?),

    Kanał dla dzieci ale w razie katastrofy MUX-3 można i na takim nadać
    orędzie.

    > a na MUX-8 jeszcze nic nie ma.

    Ale chyba żadnych przeszkód poza TVP nie ma by zacząć nadawać.
    Komercyjni uruchomili swoje 4 kanały.

    --
    SW3
    ----

  • 55. Data: 2016-12-20 13:57:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Teleranek to skreslono juz dawno temu.
    > A teraz na ABC teleranek leci stale
    > http://abc.tvp.pl/program-abc

    Szkoda, że za moich czasów tego nie było. Zawsze lubiłem długo pospać,
    a ranek, to zawsze było dla mnie pojęcie względne.

> [...]
    >
    > TVN, 7, 24, fabula, style, turbo
    >
    > Chyba byliby w stanie zapelnic - pytanie czy by chcieli - szczegolnie

    Widać tych płatnych nie chcą nadawać naziemnie.

    > Ale transpondery chyba tez drogie ?

    Dużo tańsze. Zdaje się też, że w ostatnich latach mocno potaniały.

    > Mam wrazenie, ze Polsat jakas naziemna telewizje nadaje.

    W Warszawie był jakiś osobny MUX na TVN, o Polsacie nic nie wiem.

    --
    Jarek

  • 56. Data: 2016-12-20 14:00:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    SW3 pisze:

    > Kanał dla dzieci ale w razie katastrofy MUX-3 można i na
    > takim nadać orędzie.

    Tatusiu, tatusiu, przyszła jakaś brzydka pani i coś mówi!

    --
    Jarek

  • 57. Data: 2016-12-20 15:33:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pan J.F. napisał:

    >Szkoda, że za moich czasów tego nie było.

    Policz ile to wsadu dewizowego wymaga :-)
    A poza tym co - chcesz wychowac pokolenie, ktore nic nie robi, tylko
    zalega przed telewizorem ?

    >Zawsze lubiłem długo pospać,
    >a ranek, to zawsze było dla mnie pojęcie względne.

    No to nie pamietasz dnia, gdy nie bylo Teleranka :-)

    >Widać tych płatnych nie chcą nadawać naziemnie.

    >Dużo tańsze. Zdaje się też, że w ostatnich latach mocno potaniały.

    "rozmnozyly sie" ... ale chetnych tez chyba przybylo.
    Bo satelity raczej coraz drozsze ...

    >W Warszawie był jakiś osobny MUX na TVN, o Polsacie nic nie wiem.

    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /dekoder-do-odbioru-ntc.cp
    To chyba w ramach TV-Mobilna
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tv-mobilna/mapa-z
    asiegu-tv-mobilna.cp

    Ale co to znaczy ... Polsat sie jakos tym nie bardzo chce chwalic.

    J.

  • 58. Data: 2016-12-20 15:44:53
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-20 14:00, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Tatusiu, tatusiu, przyszła jakaś brzydka pani i coś mówi!

    Gorzej być może,
    jakiś pan w mundurze!

    Włodek

  • 59. Data: 2016-12-20 16:04:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Policz ile to wsadu dewizowego wymaga :-)
    > A poza tym co - chcesz wychowac pokolenie, ktore nic nie robi,
    > tylko zalega przed telewizorem ?

    Ja zalegałem zdala od telewizora.

    > No to nie pamietasz dnia, gdy nie bylo Teleranka :-)

    Dzień (i noc) pamiętam do dzisiaj świetnie. Teleranka ani jego
    braku -- ani trochę.

    > "rozmnozyly sie" ... ale chetnych tez chyba przybylo.
    > Bo satelity raczej coraz drozsze ...

    Raczej ubyło chętnych. Tak dla ustalenia uwagi, "za moich czasów",
    czyli jakieś dziesięć lat temu przyjemność kosztowała kilkaset
    tysięcy miesięcznie. To rząd wielkości tylko, bo i tak umawiało
    się na kase od megabita pasma. To tam się tnie dość dowolnie, jak
    kiełbasę na plasterki.

> [...]
    asiegu-tv-mobilna.cp

    > Ale co to znaczy ... Polsat sie jakos tym nie bardzo chce chwalic.

    A, jest chyba coś takiego w Warszawie. Zakodowane.

    --
    Jarek

  • 60. Data: 2016-12-20 16:14:00
    Od: circuitmaker <f...@m...pl>

    W dniu 20.12.2016 o 11:10, SW3 pisze:

    > MUX-3 mają cały dla siebie ale oprócz tego jeszcze TVP ABC w MUX-1

    Nie przypominam sobie, by Kurski zawiadamiał ABW, że dzieciaczkom
    zniknęły Teletubisie. Raczej chodziło o przerwaną odezwę Parteigenossin.

    c.