  • 1. Data: 2016-12-16 20:53:58
    Temat: system
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie ogarniam standardu euro/scart w kontekście 16:9

    mam niby jakiś dekoder dvb-t wychodzi z niego sygnał euro/scart po czym
    wchodzi do telewizowa 16:9 przez euro i... mam na ekranie obraz 16:9...

    niby kurwa jakim cudem? jak to może działać?

    pytam bo jest kwestia odwrotna, z dekodera netii wyjdzie sygnał euro
    który będę chciał podłączyć do telewizora 4:3... co z tego wyniknie?

    wiem, że granty kuszą, ale w tym wątku proszę nie prezentować mi
    wniosków końcowych wspólnej europy związanych z tymi co nie poparli jak
    tvn oczekuje...

  • 2. Data: 2016-12-17 02:43:47
    Temat: Re: system
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 16.12.2016 o 20:53, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > nie ogarniam standardu euro/scart w kontekście 16:9
    >
    > mam niby jakiś dekoder dvb-t wychodzi z niego sygnał euro/scart po czym
    > wchodzi do telewizowa 16:9 przez euro i... mam na ekranie obraz 16:9...

    z osobistego doświadczenia polecam ci format 6:9, musisz tylko posiadać
    odpowiednią przelotkę, którą można prze...łączyć na ten format.

  • 3. Data: 2016-12-17 13:18:26
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no niezły koszerny europejski dżołk...
    to ile za niego grantu przysługuje?
    a może i jakaś zasłużona w pełni premia?