  • 21. Data: 2014-01-17 18:51:33
    Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.01.2014 13:00, Nathan pisze:
    > Bo nie chodzi o rozpuszczanie metalu. Pompa w CR jest smarowana paliwem,
    > a takie dodatki powodują znaczny spadek smarności tegoż i pompa sie
    > zaciera.

    A widzisz, to jakiś sensowny argument. Ja nadal nie wiem, czy ścigać
    stację, czy Hyundaia... Czekam na opinię rzeczoznawcy.

    --
    anacron
    aba/

  • 22. Data: 2014-01-17 18:53:42
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 17.01.2014 16:41, ToMasz pisze:

    > jaki to dokładnie silnik i jaki ma przebieg

    1,4 CRDI 90KM, 80 kkm (Hyundai i30/i20 lub KIA Venga/Cee'd)

    --
    anacron
    aba/

  • 23. Data: 2014-01-17 18:59:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-17 18:51, anacron pisze:

    > A widzisz, to jakiś sensowny argument. Ja nadal nie wiem, czy ścigać
    > stację, czy Hyundaia... Czekam na opinię rzeczoznawcy.

    Stację? A za co? To się działo dłuższy czas, a nie od ostatniego tankowania.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 24. Data: 2014-01-18 11:35:27
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.01.2014 18:53, anacron pisze:

    > 1,4 CRDI 90KM, 80 kkm (Hyundai i30/i20 lub KIA Venga/Cee'd)

    tego silnika nie znam. natomiast są takie hdi, w których coś tam w
    pompie ma podkładki które się ścierają na kolorowe opiłki. Pojawienie
    się tych opiłków nie wróży nic dobrego, ale też nie wróży katastrofy.
    Facet który napewno się zna na cytrynach peugeotach wyśmiał moje obawy
    podsycane informacjami z internetu i orzekł że moja pompa waląca
    opiłkami napewno 200 tyś nie przejedzie, ale zanim ona padnie, to w
    aucie (sprawnym) dokonam napewno droższych napraw niż wymiana pompy CR

    ToMasz

  • 25. Data: 2014-01-18 13:04:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jan 2014 09:02:23 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > A ten narobil rabanu, ze mu na stacji przy dosc ruchliwej drodze krajowej
    > zatankowali paliwo co zepsulo mu samochod...

    Ale pompa zaciera sie sama z siebie, czy z uwagi na zle wlasnosci
    smarne paliwa ?

    J.

  • 26. Data: 2014-01-18 13:38:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-16 23:59, anacron wrote:
    > Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
    > Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
    > zbiornikiem jest filtr paliwa?

    Hej anacron,
    mozesz napisac kilka slow o samochodzie?
    co to za model, jaki przyblizony przebieg, czy mocno doswiadczony przez
    zycie?

  • 27. Data: 2014-01-18 15:07:24
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 18.01.2014 13:38, atm pisze:
    > Hej anacron,
    > mozesz napisac kilka slow o samochodzie?
    > co to za model, jaki przyblizony przebieg, czy mocno doswiadczony przez
    > zycie?

    Hyundai i30 1,4 CRDI 90 KM, przebieg 80kkm, głównie trasy, tankowany
    tylko na firmowych stacjach (nie szukam najtańszej, tylko pierwszej
    firmowej (BP, Statoil, Shell, Orlen, Bliska), po tym jak mi się rezerwa
    zaświeci. Na trasie 90-110km/h, na autostradach 120-130 km/h (kilka razy
    kilkaset km z pedałem w podłodze), spod świateł dynamicznie (wyższy bieg
    przy 2,5-3 kRPM), w czasie wyprzedzania czasami do 4,5 kRPM. Auto
    regularnie serwisowane. Przy 80kkm pad 3 wtryskiwaczy i turbiny. W
    paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3
    wtryskiwaczy i turbiny.

    --
    anacron
    aba/

  • 28. Data: 2014-01-18 15:13:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-18 15:07, anacron wrote:

> [...]
    > regularnie serwisowane. Przy 80kkm pad 3 wtryskiwaczy i turbiny. W
    > paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3

    Dzieki za info. Powoli dostaje coraz wiekszego uczulenia na diesle, te
    nowsze.

  • 29. Data: 2014-01-18 15:29:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > regularnie serwisowane. Przy 80kkm pad 3 wtryskiwaczy i turbiny. W
    > paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3

    Jaki rozpuszczalnik? Gdzie robiłeś badanie paliwa?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 30. Data: 2014-01-18 17:13:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale pompa zaciera sie sama z siebie, czy z uwagi na zle wlasnosci
    > smarne paliwa ?

    Po 100 czy 200 km?

    --
    Artur