  • 1. Data: 2014-01-16 18:30:03
    Temat: wycieraczki
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    co jest obecnie na topie jeśli chodzi o wycieraczki?
    chodzi o takie które nie zamarzają, może mi Ktoś napisać? moje jakoś
    przestały zbierać zimą z szyby...

  • 2. Data: 2014-01-16 18:47:38
    Temat: Re: wycieraczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik inny punkt siedzenia... N...@g...pl ...

    > co jest obecnie na topie jeśli chodzi o wycieraczki?
    > chodzi o takie które nie zamarzają, może mi Ktoś napisać? moje jakoś
    > przestały zbierać zimą z szyby...

    alca - jakies 8 zł za sztuke. :)
    Nie zamarza? Wycieraczka nie zamarza tylko woda na niej...

  • 3. Data: 2014-01-16 18:49:47
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-01-16 18:30, inny punkt siedzenia... pisze:
    > co jest obecnie na topie jeśli chodzi o wycieraczki?
    > chodzi o takie które nie zamarzają, może mi Ktoś napisać? moje jakoś
    > przestały zbierać zimą z szyby...

    O, właśnie o tym miałem pisać! Wcześniej używałem Mot-Gumów i byłem z
    nich zadowolony; może poza faktem, że trzeba je wymieniać jak opony:
    lato-zima, po prostu szybko się ścierają i po kilku miesiącach nie
    zbierają już tak dokładnie wody. Ale że to wycieraczki "budżetowe", to
    nie narzekałem. Dopóki w okolicznych sklepach nie zabrakło (przez
    chwilę) Mot-Gumów i w tym czasie, na jesieni, kupiłem komplet
    super-duper wycieraczek (pióra) firmy pt. Aero. I d**a blada - dopóki
    było ciepło, nie miałem problemu. Złapał teraz lekki mrozek i mało mnie
    szlag nie trafił - piórka sztywne, skaczące po szybie, zgarniające 1/3
    wody. Dzisiaj mnie już poniosło po porannej ekspedycji i szarpnąłem się
    na Bosche (19 zł za pióro w pobliskim hipermarkecie). Nie ma nawet
    porównania. Jeżeli będą co najmniej tak trwałe jak poprzednie Mot-Gumy,
    nie wrócę do żadnych innych. Pracują cicho, bardzo dokładnie zbierają
    wodę, nawet jeżeli są drobinki lodu i śniegu na szybie. Polecam z
    czystym sumieniem.
    pwz

    P.S. Oprócz tego, że miałem/mam wycieraczki j.w., nie jestem związany z
    żadną firmą produkującą lub sprzedającą lub reklamującą wycieraczki czy
    inne części do samochodów.
    pwz

  • 4. Data: 2014-01-16 22:29:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 16.01.2014 inny punkt siedzenia... <N...@g...pl> napisał/a:
    > co jest obecnie na topie jeśli chodzi o wycieraczki?
    > chodzi o takie które nie zamarzają, może mi Ktoś napisać? moje jakoś
    > przestały zbierać zimą z szyby...

    Pelno tego w marketach za 10 PLN/szt. Wytrzymuja rok-dwa, pozniej nie zal
    wyrzucic i kupic nowe jak w przypadku jakichs Boschow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-01-16 23:21:29
    Od: "pasatona" <p...@p...com>

    > wody. Dzisiaj mnie już poniosło po porannej ekspedycji i szarpnąłem się na
    > Bosche (19 zł za pióro w pobliskim hipermarkecie). Nie ma nawet

    bosche za 19zl? gdzie? najtansze jakie widziałem całe pióra to były po 79
    czy 89
    może mówisz o samych gumkach?

  • 6. Data: 2014-01-16 23:43:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 16 Jan 2014 18:30:03 +0100, inny punkt siedzenia... napisał(a):

    > co jest obecnie na topie jeśli chodzi o wycieraczki?
    > chodzi o takie które nie zamarzają, może mi Ktoś napisać? moje jakoś
    > przestały zbierać zimą z szyby...

    Oximo

  • 7. Data: 2014-01-17 12:20:04
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-01-16 23:21, pasatona pisze:

    > bosche za 19zl? gdzie? najtansze jakie widziałem całe pióra to były po
    > 79 czy 89
    > może mówisz o samych gumkach?

    Nie, w Auchan. Bosch, nie tylko na pudełku, ale też wytłoczone na
    metalowej ramce. Też się zdziwiłem, że tanio, ale jak dawali, to brałem.
    Nie same gumy, tylko cała wycieraczka - nawet z jakimś patentem pt.
    szybkie zakładanie (faktycznie, gładko weszły w ramię, trzymają się
    dobrze). Mała aktualizacja: po śniegu z nocy też nie było problemu z
    oczyszczaniem szyby.
    pwz

  • 8. Data: 2014-01-29 18:11:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 16 Jan 2014 23:21:29 +0100, "pasatona" <p...@p...com>
    wrote:

    >bosche za 19zl?

    Może nie za 19, ale niewiele więcej - Selgross.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280