  • 41. Data: 2014-01-18 22:40:03
    Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2014 21:58:35 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Jak zatankował rozpuszczalnik, to pewnie nadal mieli to samo w tankach.

    Jakby siegnal po telefon, kazal podwladnemu pakowac d* i natychmiast
    dokonac kontroli stacji i pobrania probek - to moze.
    A tak to przyjechala cysterna, nalala nowego, przyjechala druga,
    trzecia, a on ciagle sie zastanawial co sie stalo.

    > Po pierwsze - tego nie wiesz

    Ze nie ma plomby nalozonej przez pracownika stacji ? to wiem :-)

    > po drugie - co to za różnica, paliwo nie
    > spełniało norm, narobiło bałaganu i to wystarczy.

    Ale ktore paliwo ? to powod twierdzi ze to z tej stacji, a dowod ma
    mierny. A ze stacja sprzedaje dobre paliwo, to niech swiadczy brak
    nastepnych pozwow, faktura od dostawcy, certyfikat itp.

    J.

  • 42. Data: 2014-01-18 23:51:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-18 22:02, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mi dał lepszy pogląd test empiryczny - w żadnym dieslu nie zepsuło mi
    > się koło dwumasowe, a wariator na dwa silniki które go zawierały zepsuł
    > się chyba z 5 razy.
    > Skuteczność 100%. ;-)

    Ha, w dieslu 1.9 CDTi przy 210km/h strzelila glowica, sprzedalem z
    klekoczaca dwumasa. Znajomy niedawno wyminil komplet sprzegla z dwumasa,
    calosc ok 3000zl. Mamy po prostu odmienne doswiadczenia :]

    > Może Ty byś wolał, ale jednak większość klientów na nówki wybiera
    > nowoczesne, turbodoładowane i mocniejsze diesle.
    > Nawet jeśli mają wybór.

    Teraz chyba juz nie ma wyboru, wszystko cacusne i delikatne.

    > A ja niekoniecznie, nie stać mnie na lanie do baku za 60 zł za każde 100
    > km.
    > To już wolę do auta dołożyć.

    Amen, wybor to swietna sprawa, dlatego nastepnym razem bede polowal na
    benzyne :]

    Tu wlasciwie podsumowanie odnosnie zakupu uzywanego diesla:
    http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/nowoczesny-dies
    el-w-aucie-uzywanym-kosztowna-oszczednosc/m562j

  • 43. Data: 2014-01-19 00:14:42
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-01-17 10:10, anacron pisze:

    > W paliwie znaleźli rozpuszczalnik jakiś tam, tylko tak na zdrowy
    > rozsądek nie znam żadnego który by rozpuszczał metal...

    Woda królewska :D

  • 44. Data: 2014-01-19 08:15:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Teraz chyba juz nie ma wyboru, wszystko cacusne i delikatne.

    SDI już nie sprzedają?
    Choć to chyba też już nie jest do końca silnik w starym stylu.

  • 45. Data: 2014-01-20 13:44:36
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    aciera.

    > Stację? A za co? To się działo dłuższy czas, a nie od ostatniego
    > tankowania.

    Niekoniecznie. jak paliwo bylo ze sporym dodatkiem jakiegoś syfu, to
    zatarcie pompy mogło szybko nastąpić. Wszak pompa w tym silniku to
    bestia dająca jakieś 1500(?) bar
    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 46. Data: 2014-01-25 18:33:09
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-17 12:44, AZ pisze:

    > Wracajacym z pompy CR.