  • 1. Data: 2010-09-30 07:22:37
    Temat: [OT] Tłumaczenia tekstów związanych z elektroniką
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    Temat lekko OT ale chyba tutaj najszybciej uzyskam rzetelną odpowiedź.
    Czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone biuro tłumaczeń języka angielskiego? Mam do
    przetłumaczenia
    instrukcje do własnych produktów elektronicznych i wolałbym to komuś zlecić. Chodzi o
    to aby osoba
    tłumacząca bardzo dobrze radziła sobie z terminologią elektroniczną.
    Pamiętam, że jak kiedyś zleciłem tłumaczenie to musiałem robić korekty i chciałbym
    teraz to zlecić
    osobie kompetentnej.

  • 2. Data: 2010-09-30 09:05:58
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 30 Sep 2010 09:22:37 +0200, Elektrolot
    <e...@N...pl> wrote:

> [...]
    >Pamiętam, że jak kiedyś zleciłem tłumaczenie to musiałem robić korekty i chciałbym

    poszukaj na jakiejs politechnice - jakiegos asystenta,
    doktoranta....co zajmuje sie elektronika. Oni tam sa w temacie
    (slownictwo), pisza artykuly po angielsku....Oczywiscie pozniej daj do
    sprawdzenia jakiemus nativ speakerowi?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-09-30 09:53:20
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-30 09:22, Elektrolot pisze:
    "> Mam do przetłumaczenia instrukcje do własnych produktów elektronicznych"

    ????????

  • 4. Data: 2010-09-30 10:10:03
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 30.09.2010 09:22, schrieb Elektrolot:
> [...]
    > Pamiętam, że jak kiedyś zleciłem tłumaczenie to musiałem robić korekty i
    > chciałbym teraz to zlecić osobie kompetentnej.

    zapytaj na pl.hum.tłumaczenia

    Waldek

  • 5. Data: 2010-09-30 14:47:52
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>