  • 1. Data: 2010-09-29 12:29:57
    Temat: NTG. Exell jeszcze raz.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Mam w Exell-u arkusz (bazę danych) która wygląda tak:
    http://zapisz.net/images/889_bez_tytu_u.png

    (dane w jedenj kolumnie, poodzielane spacją lub tabulatorem ).
    Jak spację/tabulator zamienić na przecinek (pozostawiając dane w jednej
    kolumnie).

    P.S. Podejrzewam że można to zrobić za pomocą polecenia "Formatuj
    komórki/niestatndardowe" - pytanie tylko jak ?.

    Sorry za NTG...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-09-29 12:44:23
    Temat: Re: NTG. Exell jeszcze raz.
    Od: Piotr Nikodem Miesiączek <w...@b...ch>

    "Endriu" <n...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > P.S. Podejrzewam że można to zrobić za pomocą polecenia "Formatuj
    > komórki/niestatndardowe" - pytanie tylko jak ?.

    I rozwiązanie dokładnie takie samo jak poprzednio - zaznacz cała kolumnę,
    STRG-H, w szukaj naciśnij raz spację, w zamień wstaw przecinek, no i zamień
    wszystkie.

    P:N:M:

  • 3. Data: 2010-09-29 17:14:58
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > I rozwiązanie dokładnie takie samo jak poprzednio - zaznacz cała kolumnę,
    > STRG-H, w szukaj naciśnij raz spację, w zamień wstaw przecinek, no i
    > zamień wszystkie.

    Dzięki.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/