  • 1. Data: 2010-09-28 21:06:06
    Temat: separator klawiatury
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Witam
    musze oddzielić klawiaturę procesora bo najprawdopodobniej bruździ mi w
    połączeniu z SD . Klawiatura typu swich do masy , ma szeregowo opornik 200
    ohm i kondensator 200nF podejrzewam że to uniemożliwia transmisje do SD .
    Nie chce tego robić na tranzystorach jaki scalaczek można by tu dać ?
    najlepiej SMD
    Marek S

  • 2. Data: 2010-09-28 21:58:02
    Temat: Re: separator klawiatury
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-28 23:06 Marek S napisał(a):

> [...]
    > ohm i kondensator 200nF podejrzewam że to uniemożliwia transmisje do SD .
    > Nie chce tego robić na tranzystorach jaki scalaczek można by tu dać ?

    Ile klawiszy? Każdy ma swoją linię czy klawiatura jest matrycowa?
    Jeżeli chodzi tylko o 1-8 niezależnych klawiszy to zapewne wystarczy
    bufor typu 74'244 lub '245.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2010-09-28 23:27:53
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Adam Dybkowski wrote:

    > Ile klawiszy? Każdy ma swoją linię czy klawiatura jest matrycowa?
    > Jeżeli chodzi tylko o 1-8 niezależnych klawiszy to zapewne wystarczy
    > bufor typu 74'244 lub '245.

    A jak ma być mniejsze i tańsze, to wziąć jakiegoś procka ;-)

    ok, już się chowam ...

    Waldek

  • 4. Data: 2010-09-29 07:20:37
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-29 01:27 Waldemar Krzok napisał(a):

    > A jak ma być mniejsze i tańsze, to wziąć jakiegoś procka ;-)

    Raczej żaden procek nie będzie tańszy niż bufor 74xx245.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-09-29 10:34:34
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Adam Dybkowski wrote:

    > Raczej żaden procek nie będzie tańszy niż bufor 74xx245.

    OK, cena porównywalna. Ale 245, nawet w wersji SMD jest duży. No i jak jest
    klawiatura matrycowa to procek jest wygodniejszy.

    Waldek

  • 6. Data: 2010-09-30 18:51:32
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    No tak nie napisałem
    klawiatura 6 przycisków podłączona do 6 pinów w AT64
    Marek S

  • 7. Data: 2010-09-30 20:15:34
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-30 20:51 Marek S napisał(a):

    > No tak nie napisałem
    > klawiatura 6 przycisków podłączona do 6 pinów w AT64

    No to bufor 74HCT245 (gdy jedziesz na 5V) albo 74LV245 (gdy 3V3).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/