  • 1. Data: 2010-09-30 19:02:05
    Temat: AT 64 i SD
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Budujemy z kolega taka zabaweczkę na AT 64 i sa obie identyczne,
    jedna współpracuje z SD a druga nie , jakieś sugestie ? schematy i program
    sa identyczne. SD sprawne .zasilanie 5 V AT a SD ma linie ograniczone
    zenerami poprzez opornik 1,5 Ohm . Tu jest opisana
    http://sourceforge.net/apps/mediawiki/radioclone/ind
    ex.php?title=Hardware:build_SD
    Marek S

  • 2. Data: 2010-09-30 19:21:19
    Temat: Re: AT 64 i SD
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    "Marek S" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > sa identyczne. SD sprawne .zasilanie 5 V AT a SD ma linie ograniczone
    > zenerami poprzez opornik 1,5 Ohm . Tu jest opisana

    Gdzie tem "opornik 1,5 Ohm"? Ciekawy prąd ten zener znosi.
    Radiator ma?

  • 3. Data: 2010-09-30 19:58:49
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Pomyłka oczywiście 1,5 K Ohm :D
    Marek S

  • 4. Data: 2010-09-30 20:17:55
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-30 21:02 Marek S napisał(a):

    > Budujemy z kolega taka zabaweczkę na AT 64 i sa obie identyczne,
    [...]

    Pisz normalnie: ATmega64.

    --
    Adam Dybkowski