  • Data: 2012-11-25 09:17:07
    Temat: [OT] Re: To się narobi...
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-25 07:27, Przemysław Ryk pisze:

    > U mnie nie ma wyjścia. Tekst składam w InDesignie, mam przy okazji sporo
    > materiałów graficznych - czy to rastrowych (Photoshop potrzebny) czy
    > wektorowych (Illustrator pod ręką być musi). Bridge, żeby się w źródłach
    > połapać też jest przydatny mocno. A same źródła to często około 1 GB danych...

    Oczywiście zależy kto co robi.
    Kiedyś poprawiałem po koleżance sporej objętości publikację.
    Za głowę się złapałem 3G danych.
    Nie było tam potrzeby trzymania wszystkich zdjęć, ilustracji w PSD.
    W grę wchodziła pobieżna korekcja zdjęć + kadrowanie w ID. Ja bym
    zapisał do jpg. Zdaję sobie sprawę że ktoś może mieć takie nawyki ale
    trzeba jeszcze myśleć. :-)