  • Data: 2009-02-02 20:20:54
    Temat: [OT] Re: Licznik elektryczny, namagnesowania i konsekwencje
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się wetnę w dyskusję, bo zbacza z toru...
    Co za porównania z Centertelem? Był bardzo drogi, a teraz ten sprzęt do
    niczego się nie nadaje, nawet do kosza. Pomijam niewielkie wykorzystanie
    przez TP (jak RSŁA) i hobbystów, bo i ja mam pół kartonu ciekawej dla mnie
    elektroniki. Wystarczyło poczekać 10 lat i zaczęła się zupełnie inna
    technologia, nijak kompatybilna z poprzednią!
    Jeśli podobny los spotka wiatraki, ładowanie w nie miliardy teraz może nie
    być najlepszym pomysłem. Na przykład może za 15 lat każde osiedle będzie
    miało swój mały reaktorek termojądrowy, który będzie znacznie mniej
    upierdliwy w utrzymaniu niż farma wiatraków i zajmie piwniczkę 5x5x3m?
    Może warto zostawić pieniądze w kieszeni na znacznie nowszą i
    bezpieczniejszą energię?

    Michał