  • Data: 2009-02-03 08:42:41
    Temat: Re: Licznik elektryczny, namagnesowania i konsekwencje
    Od: yes <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > [...]
    >
    > Czyli poza ekofaszystowskim bredzeniem nie masz nic konkretnego do
    > powiedzenia.

    Czemu mam wrażenie, że nastąpiła u Ciebie bardzo silna przemiana z
    fachowca który niejednemu na tej grupie TREŚCIWIE pomógł, w kogoś kto
    "wie ale nie powie" a "obrazić, uszczypnąć lub udowodnić że ktoś inny to
    nikt przy Tobie" to jest to co Cię teraz najbardziej zajmuje?

    Może czas na refleksję lub chwilę urlopu?

    Pamiętam Pana Piotra Gałkę, który kiedyś napisał, że kończy z grupą ze
    względu na czas i parę innych powodów. Szkoda dla grupy wielka ale jaki
    szacunek pozostał...

    pozdrawiam

    yes