eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
    ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    Date: Sun, 24 Mar 2013 00:32:38 +0100
    From: deepblue <d...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
    Thunderbird/17.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    References: <514ce434$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d4ff9$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d86de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <p6t0bd0ehdzq$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    In-Reply-To: <p6t0bd0ehdzq$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <514e3b93$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.110.165
    X-Trace: 1364081555 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1224 83.25.110.165:61054
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2683
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224060
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-23 13:54, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia 23 Mar 2013 12:09:59 GMT, Kosu napisał(a):
    >
    >> Tak. Tak właśnie wygląda świat dla oszczędzających. Jeśli kupujesz
    >> tanio, to jesteś tratowany gorzej. Kupuj workstation'y Della, załóż
    > (ciach...)
    >> d) możesz kupować gotowe zestawy np. od Della z opcją door-to-door 24h,
    >> zamiast samemu składać i potem psioczyć na sklepy.
    >
    > Nie no - najlepiej siedzieć grzecznie i się przyzwyczaić. Niestety przez
    > takie podejście obsługa klienta wygląda u nas często tak, jak wygląda.
    > Trzeba się nadzwonić, naszarpać, a i tak reakcja jest pt. ,,czego ten
    > upierdliwiec od nas chce".

    Dokładnie. Gdybym napisał takie idiotyzmy jak Kosu na jakimkolwiek
    zachodnim forum to wzięliby mnie za wariata.

    > Jakoś dziwnym trafem kupując breloczki za oszałamiającą kwotę 20EUR, gdzie w
    > jednym komplecie miałem pomylony egzemplarz, temat załatwiłem jak trzeba w
    > piątek o 21-wszej, a na całość wystarczył jeden mail (pozostałe dwa to już
    > wymiana przedweekendowych uprzejmości). Tyle tylko, że sklep z Holandii. Da
    > się? Da się.
    >

    Da się, także w Polsce, ale chyba warunkiem jest, że sklep jest jeszcze
    nowy i nie za duży - gdy się rozrośnie, nałapie klientów to im się w
    dupie przewraca i dzieje się to co z Morele. Wystarczy poczytać ich
    fejsa. Myślałem, ze mój przypadek to wyjątek ale to chyba reguła.
    Od ponad 10 lat kupuję większość rzeczy w necie i takiej sytuacji nie
    miałem, a reklamowałem już trochę.

    --
    deepblue

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: