  • Data: 2016-06-04 13:09:06
    Temat: [OC] Kombinacje...
    Od: LinFanQri <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Samochód zarejestrowany na ojca (54l.) a tak na prawdę lata nim syn lat
    28. TU daje 50% zniżki (gołe OC ok. 500PLN). Za chwilę przyjdzie
    ubezpieczyć "nowe auto" i mam kilka pytań.

    1) Na F-VAT od sprzedającego MUSZĄ widnieć dane osoby, która później
    będzie rejestrowała i ubezpieczała samochód?
    + Czy kupić może S. a rejestrować i ubezpieczyć O.? Jakieś problemy mogą
    być z tego? później?

    2) Jeżeli rejestrował i ubezpieczał będzie S. czy można jakoś
    "skorzystać" ze zniżek O. w obrębie tego samego / innego TU?

    3) O. mieszka w mniejszej miejscowości dlatego wnioskuje, że OC będzie
    niższe. Co będzie wbite w DR to sprawa drugorzędna... jeszcze w rodzinie
    bo sądach nie latamy :) Zakładając, że mam komplet dokumentów to przy
    samochodzie sprowadzonym w obrębie UE załatwię wszystko na 1 wizycie w
    starostwie czy zawsze dają miękki DR a po m-ącu "twardy"?

    Pozdrawiam.