  • Data: 2009-11-11 08:57:39
    Temat: Nvidia GEForce8400+TV Curtis 2102
    Od: grn <g...@N...trzepak.NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Wiem, że temat różnego typu złącz - kompozytowych lub komponentowych był na
    forach wałkowany ze 100x, ale nie pomogło mi to w rozwiązaniu mojego
    problemu.

    Mam kartę graficzną GeForce 8400. W niej wyjście SVideo 7pin. (w instrukcji
    podpisane jako wyjście HDTV). Do tego stary polski telewizor marki Curtis
    model:2102. Jedyne złącze w tym TV to SCART.

    Do karty dołączono krótki kabelek svideo-3x cinch (czerwony, zielony,
    niebieski). Domyślam się, że to wyjście RGB. (może się mylę?). Czy w
    gnieździe SCART w/w telewizora istnieją połączenia umożliwiające podpięcie
    takiego sygnału?

    Dodatkowo gdzieś znalazłem kabel Svideo (4pin) -> scart (ok.5m).
    Przełączyłem kartę, żeby wysyłała sygnał w formacie Composite. Obraz jest
    wtedy kolorowy, ale słabej jakości. W szczególności na ostrych krawędziach
    widać strzępiące się niebieskie i czerwone paski - z czego one wynikają?

    Z góry dziękuję za podpowiedzi.