  • Data: 2009-11-12 08:51:58
    Temat: Re: Nvidia GEForce8400+TV Curtis 2102
    Od: grn <g...@N...trzepak.NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Dybkowski wrote:

    > Czy masz jeszcze trzecią opcję w konfiguracji karty graficznej: S-video?
    > Zapewne na gniazdku 7-pinowym karta może wystawić taki sygnał

    Dzięki za pomoc.

    Ustawiłem S-video. Jakość obrazu przy oglądaniu filmów jest teraz bardzo
    dobra. Tylko ciągle pozostaje to niebieskie smużenie na krawędziach dużych
    kontrastów. Np gdy na czarnym tle widać biały napis, to jego brzegi
    "strzępią" się na niebiesko. Małych napisów w ogóle nie sposób odczytać. Co
    ciekawe, eksperymentowałem z różnymi odmianami systemu PAL (PAL-B PAL-I PAL-
    G), przy niektórych obraz jest czarno-biały, ale za to idealny.
    Czy może to być problem słabej jakości kabla? (przypominam, że ma 5m)