-
X-Received: by 10.31.165.204 with SMTP id o195mr1433349vke.4.1509317499460; Sun, 29
Oct 2017 15:51:39 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.165.204 with SMTP id o195mr1433349vke.4.1509317499460; Sun, 29
Oct 2017 15:51:39 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!k31no51
19890qta.1!news-out.google.com!r5ni5323qtc.1!nntp.google.com!k31no5119886qta.1!
postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 29 Oct 2017 15:51:39 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <59f65880$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
References: <59f65880$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sun, 29 Oct 2017 22:51:39 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Lines: 0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617752
[ ukryj nagłówki ]Kup wspolczesny prostownik ktory nie pozwoli na naladowanie powyzej 14,2V. Pod taki
prostownik moze byc podlaczony 24 godziny na dobe przez lata. Jak to nowy albo prawie
nowy akumulator prad do podtrzymania 14,2V bedzie na poziomie 50-150mA.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.10.17 01:05 Pszemol
- 30.10.17 02:15 Zenek Kapelinder
- 30.10.17 04:11 Pawelek
- 30.10.17 08:28 Jacek Maciejewski
- 30.10.17 12:14 J.F.
- 30.10.17 12:18 J.F.
- 30.10.17 12:57 Adam Wysocki
- 30.10.17 13:35 Zenek Kapelinder
- 30.10.17 14:24 sirapacz
- 30.10.17 22:31 PiteR
- 30.10.17 22:40 Adam
- 30.10.17 23:01 Pawelek
- 31.10.17 00:05 Zenek Kapelinder
- 31.10.17 04:37 Pszemol
- 31.10.17 06:26 Pawelek
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=