  • 31. Data: 2009-06-05 22:17:28
    Temat: Re: Nowoczesny blysk
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 05 Jun 2009 23:48:53 +0200, Grzegorz Krukowski wrote:
    > Ekhem, palnik to jest acytylenowy, na ten przykład. To o czym myślisz
    > to jest J A R Z N I K.

    Słusznie, kajam się.

    > Tak powiadasz?

    Teraz juz zdecydowanie :)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2009-06-06 09:33:20
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 5 Cze, 23:49, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Czy aby nie model 227?
    > Miałem taką. I dokładnie tyle kosztowała. I dokładnie z Pewexu pochodziła.
    > --
    Napewno ta sama. Nie moge sprawdzic, bo jak zobaczylem, w roku 1980,
    wystawy sklepow foto na Wabash Ave.i Madisn Str.
    schowalem ten sprzet gleboko do szafy, i tak juz tam zostal. Kupilem w
    zamian Minolte X-700, MD 50mm f1,4 i motor 1 oraz dedykowany flash
    PX360. Wtedy byl to b. przychylnie ceniony zestaw.
    Z okien wystawowych kusily zgrabne Pentaxy, eleganckie Olympusy,
    Koniki, Yashiki i.t.p Do tego wspaniale powiekszalniki z Niemiec, i
    juz zaczely sie pokazywac japonskie. Oczoplasu mozna bylo dostac.
    Pozdrawiam StaM

  • 33. Data: 2009-06-06 16:20:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal Tyrala pisze:

    > Odrozniam. Przeciez wspominalem o NG i Discovery :-)

    Które są równane w dół - przeginają z programami mającymi z nauką tyle
    wspólnego, co brydż sportowy ze sportem wyczynowym.

  • 34. Data: 2009-06-06 16:22:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal Tyrala pisze:

    > Formula programu faktycznie byla dosc specyficzna i wciagajaca
    > (spieranie się Kurka z Kaminskim), ale czy np Pogromcy Mitow nie są
    > rownie ciekawym pomyslem na program popularno-naukowy?

    Za bardzo popularny, za mało naukowy. Choć koncepcja ogólnie ciekawa. I
    pod pewnymi względami podobna (dwóch w sporze).