  • 191. Data: 2014-04-06 15:41:23
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-05 02:01, Loskon wrote:

    > Skonczyłoby się tak, że ty byś jechał prawym pasem do usr... śmierci,
    > a reszta jechała by lewym pasem.

    Bo RoManowi chodzi o to żeby wszyscy jechali prawym tylko on lewym:P

    Shrek.

  • 192. Data: 2014-04-06 16:20:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, April 6, 2014, 3:35:40 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Tak naprawdę wolno przy każdym innym układzie niż 2+2 w jednej jezdni
    > poza zabudowanym - ktoś podobno widział taką drogę pod Koszalinem;)
    > Wolno w zasadzie wszędzie - oczywiście o ile nie ma innych znaków, są
    > warunki itd. Inna sprawa, że wyprzedzanie na autostradzie prawą jest
    > średnio rozsądne.

    Jest nagminne - ze względu na przyspawanych do lewego pasa wściekłych
    i powolnych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 193. Data: 2014-04-06 16:23:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, April 6, 2014, 3:41:23 PM, you wrote:

    > Bo RoManowi chodzi o to żeby wszyscy jechali prawym tylko on lewym:P

    RoMan napisał wyraźnie - chodzi o używanie obu pasów i sprawne
    ,,tasowanie się" pojazdów tak, żeby na lewym jechali szybsi a na prawym
    wolniejsi. Ostatnio dość często jestem na prawy i jestem wyprzedzany -
    po prostu nie stać mnie na jazdę 180+ - Lanos za dużo pali przy
    wysokich prędkościach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 194. Data: 2014-04-06 16:54:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Lanos za dużo pali przy wysokich prędkościach.

    Czyli ile? Mój i30 przy 180km/h na autostradzie bierze 8,2 ON/100km
    (wynik z dystrybutora, według komputera 7,9). Ile spali Lanos?

    --
    anacron
    aba/

  • 195. Data: 2014-04-06 16:56:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.04.2014 09:45, Shrek pisze:

    > Jebnij się w dekiel - DVR ci zdrowia nie uratuje, a jak zdobisz
    > konkretnego dzwona to nawet nagrania na youtube może po tym nie być.

    Różnica prędkości znikoma. Pomyśl zanim coś napiszesz.

    --
    anacron
    aba/

  • 196. Data: 2014-04-06 17:06:39
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-04-02 14:36, masti pisze:

    > jasne. bo jakby go wpuścił to urażona duma zjadła by mu mózg

    myślę, że po prostu nikt z uważających że jedyną winę ponosi kierownik
    bmw nie myśli o tym, że jak takie bmw będzie na początku peletonu, to
    kierownikowi fokusa jak i pozostałych aut nie zrobi to żadnej różnicy -
    bo zanim focus zacznie reagować na pedał przyspieszenia (jak już będzie
    wolna droga przed nim), to bmw będzie już hamowało przy następnym
    ślimaku... :) Dzięki temu czas przejazdu kierowcy bmw będzie lepszy, a
    sumarycznie kierownikowi fokusa też się poprawi, bo przy następnym
    zatwardzeniu będzie o jedno auto mniej- bo bmw pojedzie już dalej... :)
    Z filmu też nie wynika, czy może ten peleton nie wyprzedza kolejnego
    tira blokując cały czas lewy pas, przez co bmw wyprzedza po kilka
    samochodów w odstępach między tirami.
    Mi jak się trafi taki peleton, który już wyprzedzi pierwszego tira i za
    500m ma kolejnego, to wyprzedzam po 1-2 auta prawym pasem w tym czasie -
    bo kierownikowi na lewym się spieszy i nie zjedzie na prawy, bo zaraz
    będzie wyprzedzał, a ja zdążę jedno czy dwa takie auta pomiędzy ich
    wyprzedzaniem wyprzedzić- ale nie zdarza mi się wciskać bo taki fokus
    zwykle nawet nie zdąży zareagować, a jadę jak widzę że zdążę wyprzedzić
    i mam lukę :)

    Łukasz

  • 197. Data: 2014-04-06 17:20:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Apr 2014 16:54:17 +0200, anacron napisał(a):
    > Czyli ile? Mój i30 przy 180km/h na autostradzie bierze 8,2 ON/100km
    > (wynik z dystrybutora, według komputera 7,9).

    I bylo 180 stale, czy chwilami ?

    >Ile spali Lanos?

    Lanos byl oszczedny, nubira potrafila 20/100

    J.

  • 198. Data: 2014-04-06 17:40:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-06 16:20, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jest nagminne - ze względu na przyspawanych do lewego pasa wściekłych
    > i powolnych.

    Gdyby nie to, że ostatnio jeżdżę dużo autostradami i zwykle ja
    wyprzedzam a nie jestem wyprzedzany to może bym ci uwierzył. Ale jakoś
    mnie mimo jazdy 170-200 km/h takie przygody się nie przytrafiają.

    Shrek.

  • 199. Data: 2014-04-06 17:42:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-06 16:56, anacron wrote:

    > Różnica prędkości znikoma. Pomyśl zanim coś napiszesz.

    Między barierką a twoim wózkiem też? Ty pomyśl, albo i nie myśl bo
    kolejną głupotę wymyślisz.

    Shrek.

  • 200. Data: 2014-04-06 17:49:27
    Temat: Re: Nowa moda ... wyjątkowo.
    Od: "Loskon" <b...@m...pl>

    > Eno, przecież to łamanie przepisów - lewy nie wolno;)
    >
    > Shrek.

    Nie, to nie jest łamanie przepisów.
    Przepis mówi, że należy jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni,
    czyli wyjątkowo można jechać innym pasem.