  • 91. Data: 2014-04-01 23:02:14
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Jako, że mam DVR przypadkiem bym go przytarł. A co mi tam, auto się
    > wylakieruje, a Pan wyedukowany by został. :)

    No o ile sytuacja nie zakonczyla by sie na przyklad dachowaniem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 92. Data: 2014-04-01 23:02:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 1 Apr 2014 22:36:42 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >No to zjedź na chwilę na prawo i ustąp szybszemu. Korona z głowy
    >spadnie? Naprawdę odczuwasz przyjemność w jeździe kilometrami w
    >konwoju tylko dlatego, że z przodu wyścig ślimaków się odbywa?

    A dlaczego, jadąć w konwoju na lewym, mam ustapić "szybkiemu" na
    prawym? W imię czego? Bo on chce wyprzedzić ciężarówki, wlekące się
    prawym? Ja też chcę. I mnie też się śpieszy. Jemu korona z głowy też
    nie spadnie jak na moment zwolni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 93. Data: 2014-04-01 23:06:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Nie zdziwiłeś mnie. Świadomie doprowadzić do kolizji na autostradzie i
    > to na lewym pasie, przy ok. 100km/h. Trzeba mieć właśnie tak nasrane.

    Napisałem, że przypadkiem, czyż nie? ;)

    --
    anacron
    aba/

  • 94. Data: 2014-04-01 23:10:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Napisałem, że przypadkiem, czyż nie? ;)

    No i przypadkiem bys moze wydachowal. Ale, ze jestes twardziel to bys
    wyszedl o wlasnych silach, zadzwonil po lawete, policje, prawnikow
    i wszyscy, zyli dlugo i szczesliwie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 95. Data: 2014-04-01 23:12:21
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    mlodz wrote:

    > Wracając do tego przykładu - jeśli szukasz usprawiedliwienia dla
    > jednego (bo temu w bmw się na pewno spieszyło), to musisz też wziąć
    > pod uwagę dokładnie te same założenia wobec drugiego. Bo skąd wiesz,
    > że kierowcy forda nie spieszyło się bardziej, nie jechał z
    > zaciśniętymi zębami, bo każde kilka minut było na wagę złota i tak
    > dalej? Takie coś nawet jakoś wyjaśniałoby (nie usprawiedliwiało, ale
    > wyjaśniało) to kasowanie odstępu - nerwy na postronkach, a tu się
    > jeszcze burak wpieprza i znowu trzeba hamować. Jakoś tak, w
    > uproszczeniu.

    Nie no, co Ty. Spieszylo mu sie Fordem? Jakby mu sie spieszylo, to by
    kupil bmw. Z obserwacji na drogach wyglada, ze tylko im sie spieszy. No
    i jeszcze Ałdi.
    :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 96. Data: 2014-04-01 23:12:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, jerzu <t...@i...pl> wrote:

> [...]
    > prawym? W imię czego? Bo on chce wyprzedzić ciężarówki, wlekące się
    > prawym? Ja też chcę. I mnie też się śpieszy. Jemu korona z głowy też

    No ale Ty stracisz 5s a on 35s jak sie ustawi na koncu kolejki.
    Nie widzisz roznicy?!

    PS. Ja tez nie widze ;-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 97. Data: 2014-04-01 23:13:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    >Reakcja pierwszego byla odpowiedza na zachowanie buraka ktoremu
    >wydaje
    >sie, ze tylko jemu sie spieszy. Nie pochwalam takiego zachowania ale
    >podobnie szlag mnie trafia, ze nie mozna sobie zostawic odstepu od
    >poprzednika bo zawsze znajdzie sie polglowek ktory sie tam wcisnie.

    Alez mozna - zostaw taki odstep, by sie bez problemu wciskali :-)

    J.

  • 98. Data: 2014-04-01 23:16:19
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.04.2014 23:10, AZ pisze:

    > No i przypadkiem bys moze wydachowal. Ale, ze jestes twardziel to bys
    > wyszedl o wlasnych silach, zadzwonil po lawete, policje, prawnikow
    > i wszyscy, zyli dlugo i szczesliwie...

    A widział jak po kilkunastu sekundach wysiadam po dzwonie w Trzemesznie?
    :) Uwierz dachowanie też było (potrójny tulup z rolmopsem na końcu) i
    też po kilkunastu sekundach stałem o własnych siłach obok auta. ;)

    --
    anacron
    aba/

  • 99. Data: 2014-04-01 23:19:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > A widział jak po kilkunastu sekundach wysiadam po dzwonie w Trzemesznie?
    >:) Uwierz dachowanie też było (potrójny tulup z rolmopsem na końcu) i
    > też po kilkunastu sekundach stałem o własnych siłach obok auta. ;)

    No nic, wierz dalej, ze jestes niesmiertelny :-) Na mnie 100 km/h jako
    predkosc nie robi wrazenia (patrz sygnaturka) ale mam swiadomosc, ze
    jakiekolwiek zdarzenie przy takiej predkosci moze miec przykre skutki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 100. Data: 2014-04-01 23:20:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrimsES" napisał w wiadomości
    >A tak na serio, to w Niemczech, gdzie jest dużo autostrad
    >bez ograniczeń prędkości jakoś ludzie nie zapierdzielają
    >po 250 każdy. Da się płynnie jechać z prędkością 140-170.
    >U nas ze względu na wyprzedzające się ciężarówki nie
    >jest to możliwe.

    No nie. Czasem sie da jechac 250, czasem 170, czasem 140, czasem 90,
    a czasem trzeba postac.

    Czesto sie widzi wyprzedzajace ciezarowki (sprawdzic czy nie z
    Polski),
    ale czesto tez bywa ze lewym pasem jada osobowki 90, nie wiadomo z
    jakiej przyczyny, bo ciag osobowek po horyzont, a prawym pasem
    ciezarowka tez 90.

    J.