  • 1. Data: 2014-03-31 15:54:18
    Temat: ktos tamtedy jechal?
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Taka trasa: Nowy Tomyśl - Wolsztyn - Sława - Głogów. Czy ktoś tamtędy
    ostatnio przejeżdżał? Da się? Nie ma robót?
    A.

  • 2. Data: 2014-04-08 14:22:48
    Temat: Re: ktos tamtedy jechal?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 31 Mar 2014 15:54:18 +0200, w <lhbrsk$vlt$1@speranza.aioe.org>, "Ajgul"

    > Taka trasa: Nowy Tomyśl - Wolsztyn - Sława - Głogów. Czy ktoś tamtędy
    > ostatnio przejeżdżał? Da się? Nie ma robót?

    Ja kilka lat temu jechałem Nowy Tomyśl - Wolsztyn.
    W sume OK, ale po co chcesz tamtędy?

  • 3. Data: 2014-04-08 19:33:33
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

> [...]

    > ostatnio przejeżdżał? Da się? Nie ma robót?

    Ja kilka lat temu jechałem Nowy Tomyśl - Wolsztyn.
    ---------

    Już przejechałem. Trasa OK, tylko w Sławie 2 km przez pola i błoto, bo
    nawigacja zgłupiała.
    A czemu tamtędy? A jak jest lepiej?

    A.

  • 4. Data: 2014-04-08 19:49:14
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    Dnia 2014-03-31 15:54, Użytkownik - Ajgul napisał::
    > Taka trasa: Nowy Tomyśl - Wolsztyn - Sława - Głogów. Czy ktoś tamtędy
    > ostatnio przejeżdżał? Da się? Nie ma robót?
    > A.

    Jechał jakiś były wicepremier z MSWiA.
    Niebezpieczna trasa.

    ;-)