  • 11. Data: 2009-07-21 08:35:02
    Temat: Re: Notebook i dwa monitory zewnętrzne
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h42ims$fpg$2@inews.gazeta.pl...

    > Czy jakiś konkretny model sprzętu możesz mi podać ?

    Musisz sam poszukac, za duzo tego jest na rynku.
    Sporo recenzji jest na http://www.notebookcheck.pl/Laptopy.1019.0.html
    ---

  • 12. Data: 2009-07-21 08:45:45
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał

    > Czy jakiś konkretny model sprzętu możesz mi podać ?

    No i jeszcze jedno - absolutna preferencje dla polaczen dvi,
    bo zeby uzyskac zyletowaty obraz z VGA
    to trzeba miec naprawde dobra grafike
    a o takie w tych komputerach nielatwo.
    No i gdybys mial dwa identyczne monitory, to
    wypadaloby miec mozliwosc "polaczenia" ich w jeden,
    wiec warto sprawdzic czy grafika obsluguje taki tryb...
    ---

  • 13. Data: 2009-07-21 09:11:13
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-07-21 10:30, Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki) wrote:
    > Kiedyś zastanawiałem się nad przejściówką USB2.0->DVI. Wydaje mi się, że
    > przy grafice 2D mogłoby się to sprawdzić.

    Nie przepchasz przez USB takiej ilości danych, niestety. Na malutki
    wyświetlacz lub lichą jakość wystarczy, ale w fotografii potrzeba
    zupełnego przeciwieństwa.

    Arczi

  • 14. Data: 2009-07-21 09:11:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h42gr4$6ru$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy do notebooka można podłączyć dwa monitory zewnętrzne ? Czy są
    > w ogóle takie rozwiązania ? Zastanawiam się nad zmianą sprzętu i
    > notebook by mi bardzo pasował , ale ...

    Chyba juz na wiekszosci mozna.
    Kwestia oprogramowania czy beda mogly pracowac dwa naraz, czy jeden
    ekran na dwa rozciagniety.

    J.

  • 15. Data: 2009-07-21 09:14:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h440o7$ad7$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał
    > w wiadomości news:h42gr4$6ru$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Chyba juz na wiekszosci mozna.

    O przepraszam nie doczytalem - jeden zewnetrzny i jeden w notebooku
    to standard.
    Ale dwa zewnetrzne to raczej klopot.

    J.

  • 16. Data: 2009-07-21 09:40:23
    Od: "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl>

    Arczi pisze:

    > Nie przepchasz przez USB takiej ilości danych, niestety. Na malutki
    > wyświetlacz lub lichą jakość wystarczy, ale w fotografii potrzeba
    > zupełnego przeciwieństwa.

    No też tak myślałem, ale serwisy Logmein RDP, czy VNC są w stanie
    przenieść praktycznie obraz za pomocą kompresji bezstratnej po LANnie
    (100Mb) więc dlaczego po usb 2.0 (400Mb) nie dałoby rady ? Poczytaj
    spec. do tego chipset-u, jeśli napisali mądrze sterownik (wyłączając 3D
    które wymaga dużej mocy obliczeniowej owego przetwornika). To trochę
    taka karta graficzna, a przecież starsze karty PCI też sobie z grafiką
    radziły.
    Kusi mnie kupić taki 7" monitor z touch-em, mikrofonem i kamerą.
    Pozdrawiam,
    Gus

  • 17. Data: 2009-07-21 11:52:16
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > No i jeszcze jedno - absolutna preferencje dla polaczen dvi,
    > bo zeby uzyskac zyletowaty obraz z VGA
    > to trzeba miec naprawde dobra grafike
    > a o takie w tych komputerach nielatwo.

    Delle jakich uzywalem mialy swietna jakosc obrazu na DVI poprzez stacje
    dokujaca.
    Do stacji mozna podlaczyc na raz przynajmniej dwa monitory (dwa
    podlaczalem).
    Procz 2xDVI na stacji masz jedno VGA, HDMI.

    > No i gdybys mial dwa identyczne monitory, to
    > wypadaloby miec mozliwosc "polaczenia" ich w jeden,
    > wiec warto sprawdzic czy grafika obsluguje taki tryb...

    Zarowo Dell Precision jak i Latitude 6400 umozliwiaja taka prace. Precision
    ma na pokladzie nvidie quadro fx 2700 a latitude quadro nvs.
    Precision ma naprawde bardzo dobrej jakosci 17 calowa matryce podswietlana
    LED. w Latitude jest 14 cali wiec niezabardzo nadaje sie do obrobki zdjec.

  • 18. Data: 2009-07-21 18:27:40
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 11:40:23 +0200, Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez
    kropki) napisał(a):

    > No też tak myślałem, ale serwisy Logmein RDP, czy VNC są w stanie
    > przenieść praktycznie obraz za pomocą kompresji bezstratnej po LANnie
    > (100Mb)

    Wystarcza duzo mniejsze przeplywnosci. Obraz HD bez utraty jakosci wymaga
    strumienia rzedu 6-8 Mbps. Natomiast RDP czy VNC smiga jak ta lala po
    łaczach 1 Mbps (można i mniej ale wtedy juz widać że jest to jednak praca
    zdalna, trzeba wylaczac tla, zmniejszasc ilosc kolorow, niemniej i na 256
    kbps da sie zarzadzac sprawnie serwerem). No ale to taka dygresja na
    marginesie.

    Kyniu