  • From: "cztery" <r...@d...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Notebook i dwa monitory zewnętrzne
    Date: Tue, 21 Jul 2009 13:52:16 +0200

    > No i jeszcze jedno - absolutna preferencje dla polaczen dvi,
    > bo zeby uzyskac zyletowaty obraz z VGA
    > to trzeba miec naprawde dobra grafike
    > a o takie w tych komputerach nielatwo.

    Delle jakich uzywalem mialy swietna jakosc obrazu na DVI poprzez stacje
    dokujaca.
    Do stacji mozna podlaczyc na raz przynajmniej dwa monitory (dwa
    podlaczalem).
    Procz 2xDVI na stacji masz jedno VGA, HDMI.

    > No i gdybys mial dwa identyczne monitory, to
    > wypadaloby miec mozliwosc "polaczenia" ich w jeden,
    > wiec warto sprawdzic czy grafika obsluguje taki tryb...

    Zarowo Dell Precision jak i Latitude 6400 umozliwiaja taka prace. Precision
    ma na pokladzie nvidie quadro fx 2700 a latitude quadro nvs.
    Precision ma naprawde bardzo dobrej jakosci 17 calowa matryce podswietlana
    LED. w Latitude jest 14 cali wiec niezabardzo nadaje sie do obrobki zdjec.