  • 21. Data: 2011-07-26 13:46:50
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/07/2011 14:26, Zygmunt Dariusz wrote:

    > Zgadza sie.
    > Z niektorymi programami komputerowymi tez tak bywalo, choc wiadomo
    > tez bylo, ze ich nie zabraknie.
    > Wazne dla lepkow bylo, ze mieli to cos, jako pierwsi i mogli
    > zaszpanowac przed kolegami.
    > Kupowali prosto ze sklepow po zawyzonych cenach a po wyjsciu ze
    > sklepu, nagabywano ich, czy sa gotowi odsprzedac za wyzsza cenie.
    > Ryby i schab sprzedawane promocyjnie po pol ceny, nikogo nie nakrecaja
    > do wyczekiwania pod drzwiami sklepu i biegania aby byc pierwszym.
    > Taka to wlasnie roznica.

    Widzisz, ja potrafię wykrzesać trochę szacunku do jakiejś kobieciny,
    która całe życie tyrała, system ją wydymał i teraz te 25% taniej na
    schabie znaczy zjeść w niedzielę schab, albo same ziemniaki.

    Trudniej przychodzi mi usprawiedliwić dzieciaki stojące 3 dni po
    lansiarski gadżet z gotówką rodziców w kieszeni.

    Mogę wkleić linki do 150-kilowych bydląt biegnących po przecenione
    najebki w Walmart, więc przestań grać , bo polacy dzisiaj na własne oczy
    świat oglądają i bajanie dobrego wujka z hameryki przy wigilijnym stole
    na nikim już wrażenia nie zrobi.

    Ale co ja tam wiem, w końcu swoje lata poza polską już przeżyłem i swoje
    się napatrzyłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 22. Data: 2011-07-26 14:10:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 9:46 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Widzisz, ja potrafi wykrzesa troch szacunku do jakiej kobieciny,
    > kt ra ca e ycie tyra a, system j wydyma i teraz te 25% taniej na
    > schabie znaczy zje w niedziel schab, albo same ziemniaki.

    Nrereszcie jako pierwszy potwierdziles to, o czym ja tu pisze od
    dawna, o "polskiej bidzie", oraz o systemie, ktory wydymal i skurwil
    polakow.
    Tylko popatrz na te filmy i zauwaz, ze tam jest caly przekroj wiekowy,
    a nie tylko babinki.

    > Trudniej przychodzi mi usprawiedliwi dzieciaki stoj ce 3 dni po
    > lansiarski gad et z got wk rodzic w w kieszeni.

    Taka moda.
    To jest traktowane jak dobra zabawa, mozliwosc i wymowka dla starych,
    zeby sobie pobiwakowac z kolezkami.

    > Mog wklei linki do 150-kilowych bydl t biegn cych po przecenione
    > najebki w Walmart,

    Wklej, chetnie zobacze, bo z tego co ja sie orientuje, to takie
    tuczniki po 150 kilo, wola zamawiac wszystko telefonicznie lub przez
    internet.
    Jakby wiecej biegali, to by sie tak nie zapasli.
    Jakby mieli mniej kasy, to tez by sie tak nie zapasli.

    > wi c przesta gra , bo polacy dzisiaj na w asne oczy
    > wiat ogl daj i bajanie dobrego wujka z hameryki przy wigilijnym stole
    > na nikim ju wra enia nie zrobi.

    Toz ja wiem, ze dzis polacy sami nasladuja amerykanow i chca byc
    bardziej amerykanscy od nich i tylko brak kasy w tym przeszkadza.

    > Ale co ja tam wiem, w ko cu swoje lata poza polsk ju prze y em i swoje
    > si napatrzy em.

    I pewnie jako prawdziwek polak , nie dopuszczasz do swoich mysli tego,
    ze inni nie mogli przezyc wiecej i dluzej poza polska oraz nie mogli
    sie napatrzec.
    I usiales to wszystko az 4 razy wyslac, bo jeden raz nie starczylo.
    ---
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 23. Data: 2011-07-26 14:18:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/07/2011 15:10, Zygmunt Dariusz wrote:

> [...]
    > polakow.
    > Tylko popatrz na te filmy i zauwaz, ze tam jest caly przekroj wiekowy,

    I czy to wina ludzi, którzy mieli szczęście urodzić się o 300km za
    bardzo na wschód? Wiem, wiem, mogli pracować to też by mieli, ale
    niestety nie każdy ma szansę zostać neurochirurgiem.

    > Taka moda.
    > To jest traktowane jak dobra zabawa, mozliwosc i wymowka dla starych,
    > zeby sobie pobiwakowac z kolezkami.

    Fakt, moda jest w telewizji fajniejsza, niż bieda, pewnie dlatego tak
    bronisz jednej, a drugą potępiasz.

> [...]
    > internet.
    > Jakby wiecej biegali, to by sie tak nie zapasli.
    > Jakby mieli mniej kasy, to tez by sie tak nie zapasli.

    Oczywiście że nie biegają, od tego są mobility scooters.

    > Toz ja wiem, ze dzis polacy sami nasladuja amerykanow i chca byc
    > bardziej amerykanscy od nich i tylko brak kasy w tym przeszkadza.

    Zdziwiłbyś się, ale mało znam ludzi, którzy chcą być za wszelką cenę
    amerykańscy.

    > I pewnie jako prawdziwek polak , nie dopuszczasz do swoich mysli tego,
    > ze inni nie mogli przezyc wiecej i dluzej poza polska oraz nie mogli
    > sie napatrzec.

    A Ty jak prawdziwy polak wpadasz tutaj poudawać filantropa i pochwalić
    się mocno kiczowatą galerią pod przykrywką opowieści tysiąca i jednej
    nocy. Trochę dystansu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 24. Data: 2011-07-26 15:11:54
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Zdziwiłbyś się, ale mało znam ludzi, którzy chcą być za wszelką cenę
    > amerykańscy.

    Dzisiaj ameryka to nauka i technologia. No i jeszcze zjawisko o nazwie
    Nowy Jork, ale to osobna wyspa. Nie widzę żadnego innego sensu
    tęsknienia za ameryką bo "ten rodzaj" ameryki jest dzisiaj w chinach.

    marek

  • 25. Data: 2011-07-26 15:19:51
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

> [...]
    > ---
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Nie ma tam gdzie się tułasz jakiegoś psychologa, który by Ci pomógł??
    Jestem pewien, że niejeden z grupy chętnie złoży się na terapeutę, w
    zamian za komfort czytania grupy bez Twoich żenujących tekstów
    uosabiających polskie chamstwo, które jako najlepszy towar eksportowy w
    całości (mam nadzieję) znajdzie się poza granicami naszego kraju. Jestem
    za inicjatywą dofinansowania leczenia biednego emigranta, chętnie wezmę
    w tym realny udział.
    Pozdr.J.
    ps. zmieniam nick na "niekatolik", obecny był zrozumiały tylko dla
    nielicznych, resztę wprowadzał w błąd. Nie piszę dużo, wiec nie ma to
    większego znaczenia.

  • 26. Data: 2011-07-26 15:26:54
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 10:18 am, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    > bronisz jednej, a drugą potępiasz.

    > Oczywiście że nie biegają, od tego są mobility scooters.

    Pokaz te filmy, o ktorych pisales i przy okazji tez takie, na ktorych
    bedzie widac zapasionych osobnikow na mobility scooters, oczekujacych
    3 dni na otwarcie sklepu a potem sciganie sie do zdobycia towaru, albo
    nie osmieszaj sie.

    > Zdziwiłbyś się, ale mało znam ludzi, którzy chcą być za wszelką cenę
    > amerykańscy.

    Toz o tym tez wiem.
    Wez tylko pod uwage, ze ja nie pisalem o wszystkich ludziach, tylko o
    polakach.

    > A Ty jak prawdziwy polak wpadasz tutaj poudawać filantropa i pochwalić
    > się mocno kiczowatą galerią pod przykrywką opowieści tysiąca i jednej
    > nocy. Trochę dystansu.

    A kiedy ty widziales tu jakiegos prawdziwego polaka, ktory by udawal
    tutaj filantropa?
    Pokaz mi chociaz jednego, procz mnie.
    Prawdziwki, to tutaj wpadaja, zeby oglowsic, ze maja jakas pierdole do
    licytacji na allegro.
    Ja to faktycznie wygladam posrod innych na tej grupie, jak filantrop
    ale juz taka mam nature, ze lubie ludziom cos dac za darmo i cieszyc
    sie razem z nimi.
    Natomiast co do galerii, to latami bylem tu mocno obszczekiwany, ze
    nie pokazuje swoich zdjec i otwarcie o tym pisalem, ze nie potrzebuje
    swych zdjec pokazywac ani sie nimi chwalic.
    Znalezli sie jednak tutaj tropiciele, ktorzy w koncu jedna z moich
    galerii wytropili i z radoscia ja objawili pozostalym.
    Ja nigdy tu nie twierdzilem, ze jestem wybitny fotograf czy jakich
    "tforca" i artysta.
    Ja tylko zawsze twierdzilem, ze jestem zawodowy fotograf, ze cale
    zycie uprawiam fotografie zawodowo i na niej zarabiam.
    W 1973 zarejestrowalem swoj pierwszy zaklad fotograficzny w polsce i
    od tamtej pory nieprzerwanie zajmuje sie zawodowo fotografia z czego
    28 lat poza polska, w tym 21 lat w USA.
    I to sa dla takich jak ty, te "opowiesci tysiaca i jednej nocy",
    Troche dystansu to wlasnie takim jak ty, by sie przydalo.
    Smie twierdzic, ze na tej grupie nikogo nie bylo i nie ma, kto mialby
    wieksze doswiadczenie w zawodowej fotografii a juz napewno, z
    uprawiania tego zawodu poza polska.
    Jak widac, prawdziwki polskie, nie sa w stanie uwierzyc w to, ze to
    wszystko co pisalem, to nic nadzwyczajnego.

    --------

  • 27. Data: 2011-07-26 15:54:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 11:19 am, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:

> [...]
    > całości (mam nadzieję) znajdzie się poza granicami naszego kraju. Jestem
    > za inicjatywą dofinansowania leczenia biednego emigranta, chętnie wezmę

    Jak zwykle wyjdzie z tego co piszesz, ze robisz tak zwana pizde z
    geby.
    Udowodnij, ze sie myle i wraz z innymi psychopatami z tej grupy,
    zbierz te fundusze na leczenie biednego emigranta.
    Czekam na ten twoj realny udzial i co jakis czas daj znac jak on
    przebiega.
    Bydlo twojego pokroju, tylko moze co najwyzej napisac co wyssie spod
    brudnego pazura i na tym konczy.
    Bydlak taki jak ty, nawet nie potrafi logicznie i z sensem osmieszac,
    nie osmieszajac siebie samego.
    Czekam na udowoednienie mi, ze potrafisz spelnic swoje zapowiedzi i ze
    nie okze sie tylko, ze to byl jedynie debilny tekst, ulomnego na
    umysle polaczka.

    > Pozdr.J.
    > ps. zmieniam nick na "niekatolik", obecny był zrozumiały tylko dla
    > nielicznych, resztę wprowadzał w błąd. Nie piszę dużo, wiec nie ma to
    > większego znaczenia.

    Sam wiec widzisz, ze tylko nieliczni poznali sie na twoim nicku.
    Wielu zas nie wierzylo mi, ze wsadzajac latwej jolce reke miedzy
    nogi, natrafia na kutasa.
    A to czy zmienisz jednego anonmowego nicka na innego anonimowego, to
    jedna brocha.
    I tak z takim nickiem, bedziesz nadal nedzna anonimowa szuja.

    ----------

  • 28. Data: 2011-07-26 16:00:04
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 11:11 am, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Dzisiaj ameryka to nauka i technologia.

    Jestes pewien ze tylko dzisiaj?

    > No i jeszcze zjawisko o nazwie
    > Nowy Jork, ale to osobna wyspa.

    A coz to za zjawisko?

    > Nie widzę żadnego innego sensu
    > tęsknienia za ameryką bo "ten rodzaj" ameryki jest dzisiaj w chinach.

    Czyzby w ostatnich latach, te 4 miliony polakow emigrowalo zarobkowo
    do chin?
    Chyba wiesz cos, czego inni nie wiedza w tej sprawie - podziel sie
    wiadomosciami.

    --------

  • 29. Data: 2011-07-26 16:07:27
    Od: <MW>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Jak widac, prawdziwki polskie, nie sa w stanie uwierzyc w to, ze to
    > wszystko co pisalem, to nic nadzwyczajnego.

    Jak dotąd z twoich postów wyziera bezgraniczna megalomania i notoryczne
    ortografy (śmie, polak, polska małymi litarami etc.).

    --
    MW

  • 30. Data: 2011-07-26 16:19:43
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 12:07 pm, <MW> wrote:
> [...]
    >
    > Jak dotąd z twoich postów wyziera bezgraniczna megalomania i notoryczne
    > ortografy (śmie, polak, polska małymi litarami etc.).

    Musisz byc poszkodowany na umysle, jesli tylko w moich tekstach to
    dostrzegasz.
    Pokaz, ze sie myle i daj przyklady innych piszacych z tak zwanymi
    przez ciebie "ortografami".
    Jak nie bedziesz potrafil, to popros a ja ci wskaze.
    Wierze jednak w ciebie.

    -------