    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Date: Tue, 26 Jul 2011 08:54:19 -0700 (PDT)

    On Jul 26, 11:19 am, Łatwa Jolka <l...@v...pl> wrote:

    > Nie ma tam gdzie się tułasz jakiegoś psychologa, który by Ci pomógł??
    > Jestem pewien, że niejeden z grupy chętnie złoży się na terapeutę, w
    > zamian za komfort czytania grupy bez Twoich żenujących tekstów
    > uosabiających polskie chamstwo, które jako najlepszy towar eksportowy w
    > całości (mam nadzieję) znajdzie się poza granicami naszego kraju. Jestem
    > za inicjatywą dofinansowania leczenia biednego emigranta, chętnie wezmę
    > w tym realny udział.

    Jak zwykle wyjdzie z tego co piszesz, ze robisz tak zwana pizde z
    geby.
    Udowodnij, ze sie myle i wraz z innymi psychopatami z tej grupy,
    zbierz te fundusze na leczenie biednego emigranta.
    Czekam na ten twoj realny udzial i co jakis czas daj znac jak on
    przebiega.
    Bydlo twojego pokroju, tylko moze co najwyzej napisac co wyssie spod
    brudnego pazura i na tym konczy.
    Bydlak taki jak ty, nawet nie potrafi logicznie i z sensem osmieszac,
    nie osmieszajac siebie samego.
    Czekam na udowoednienie mi, ze potrafisz spelnic swoje zapowiedzi i ze
    nie okze sie tylko, ze to byl jedynie debilny tekst, ulomnego na
    umysle polaczka.

    > Pozdr.J.
    > ps. zmieniam nick na "niekatolik", obecny był zrozumiały tylko dla
    > nielicznych, resztę wprowadzał w błąd. Nie piszę dużo, wiec nie ma to
    > większego znaczenia.

    Sam wiec widzisz, ze tylko nieliczni poznali sie na twoim nicku.
    Wielu zas nie wierzylo mi, ze wsadzajac latwej jolce reke miedzy
    nogi, natrafia na kutasa.
    A to czy zmienisz jednego anonmowego nicka na innego anonimowego, to
    jedna brocha.
    I tak z takim nickiem, bedziesz nadal nedzna anonimowa szuja.