  • 121. Data: 2011-08-06 21:06:38
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote in message
    news:j1k7fh$uke$1@news.onet.pl...

    > Przyszłość pokaże. Wprawdzie na razie groźba bankructwa USA została
    > odsunięta, ale dług wciąż narasta.

    W Belgii i Francji dług spada?

  • 122. Data: 2011-08-07 19:41:08
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-08-06 23:06, Pszemol pisze:

    > W Belgii i Francji dług spada?

    Nie wiem. Gospodarka Belgii jest w porównaniu z amerykańską kompletnie
    nieistotna dla ekonomii światowej. Francuska jest niewątpliwie
    ważniejsza od belgijskiej, ale i tak przy amerykańskiej mało znacząca.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 123. Data: 2011-08-14 11:38:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j0oqjf$b99$2@inews.gazeta.pl>, kamil <k...@s...com>
    wrote:

    > Bankrut-srankrut, ty akurat za dużo polskiej propagandy sukcesu w
    > telewizji oglądasz. Bankructwo ameryki od dziesięcioleci już wschodnia
    > europa przewiduje,

    O Zwiazku Radzieckim tez tak mowili... Niewielu wierzylo.

    TA

  • 124. Data: 2011-08-16 15:31:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-07-29 12:09, kamil pisze:

    > Gdzie więc przecientnemu Kowalskiemu żyje się lepiej niż w Stanach, gdzie zarabia
    więcej niż europejczyk, a wydaje od niego mniej?

    Ciekawe jest jak kształtują się dochody amerykańskiego Kowalskiego, urealnione o
    inflację, na przestrzeni
    ostatnich 30 lat. Otóż pomimo znacznego wzrostu (realnego) średniej, dochody
    przeciętnego Kowalskiego
    praktycznie stoją. Stoją wszystkie percentyle od dołu do prawie samej góry. Znaczny
    wzrost
    (i to kilkukrotny) notuje tylko kilka procent najbogatszych obywateli! I gównie
    dlatego średnia rośnie.
    Ergo: półtora pokolenia Amerykanów zapierdzielało (a tam się pracuje więcej niż w
    Europie) tylko po to,
    żeby bardzo bogaci stali się jeszcze bogatsi. Nawet Obama o tym mówił... kiedyś ;)
    W tym samym czasie średni wzrost w Europie był owszem, niższy, ale wzrost dochodów
    przeciętniaków - wyższy.

  • 125. Data: 2011-08-22 05:11:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message

> [...]
    > kiedyś ;)
    > W tym samym czasie średni wzrost w Europie był owszem, niższy, ale wzrost

    To powiedz mi Jakubie, czy wolisz zarabiać 10000 $$$ miesięcznie
    w lutym, 10100 $$$ miesięcznie w marcu i 10200 $$$ w kwietniu
    czy może 5000 zł w lutym, 5100 złotych w marcu i 5200 zł w kwietniu?