  • 1. Data: 2011-07-25 20:57:09
    Temat: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: m <...@...pl>

    Tak się ostatnio czaję na LX5 albo XZ1
    Wdzie że właśnie w EuroAGD jakaś promocja
    od dzisiaj 21:00 do jutra do 9:00 na niektóry sprzęt
    Ciekawe kto to wymyśla takie promocje :) O których nikt nie wie

  • 2. Data: 2011-07-25 21:02:57
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-25 20:57:09 +0000, m <...@...pl> said:

    > Ciekawe kto to wymyśla takie promocje :) O których nikt nie wie

    W MM wiedzą, więc chyba jednak ktoś wie.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-07-25 21:12:31
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "m" <...@...pl> wrote:

    > Wdzie że właśnie w EuroAGD jakaś promocja
    > od dzisiaj 21:00 do jutra do 9:00 na niektóry sprzęt
    > Ciekawe kto to wymyśla takie promocje :) O których nikt nie wie

    W wielu sklepach są takie "promocje" przy wieczornym sprzątaniu
    - zamiatanie, mycie podłogi, śmieci do kartonu. Jak ktoś przyjdzie
    i powie, że coś z kartonu mu się przyda - żaden problem - mniej
    noszenia do śmietnika.

    [mr.]

  • 4. Data: 2011-07-25 21:43:55
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "m" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Tak się ostatnio czaję na LX5 albo XZ1

    LX5 jest nie do kupienia - kilkanascie sklepow z ceneo i skapca maja co
    prawda rozne statusy dostepnosci w rankigu, ale na stronie sklepow nigdzie
    nie ma dostepnych od reki...

    pozdr

  • 5. Data: 2011-07-25 22:17:35
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-07-25 22:57, m wrote:
    > Tak się ostatnio czaję na LX5 albo XZ1
    > Wdzie że właśnie w EuroAGD jakaś promocja
    > od dzisiaj 21:00 do jutra do 9:00 na niektóry sprzęt
    > Ciekawe kto to wymyśla takie promocje :) O których nikt nie wie

    Pewnie żeby się UOKiK nie dowiedział :P

    Promocje w internecie z - jak już zostało powiedziane - rzeczy z kartonu
    po sprzątaniu to zawsze jest jakieś ryzyko. Część jest przeceniona o
    dosłownie 20 zł - to są oczywiście jakieś poobijane pudełka itp. W
    sklepach internetowych ciągle dostaję poobijane pudełka i przestałem na
    to zwracać uwagę. Pudełko z procesorem dostałem w takim stanie, jakby z
    Malezji przyjechało w podwójnym dnie ciężarówki:]

    Jednak taki już na przykład HTC 7 Trophy jest przeceniony o 200 zł. No i
    bardzo fajnie, jeśli walczy się z konkurencją. Tyle że Euro jest i tak
    najtańszym (pewnym) miejscem, gdzie można ten sprzęt kupić. Po co więc
    go jeszcze przeceniać? :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 6. Data: 2011-07-25 22:51:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 25, 4:57 pm, m <m...@...pl> wrote:
    > Tak się ostatnio czaję na LX5 albo XZ1
    > Wdzie że właśnie w EuroAGD jakaś promocja
    > od dzisiaj 21:00 do jutra do 9:00 na niektóry sprzęt
    > Ciekawe kto to wymyśla takie promocje :) O których nikt nie wie

    "Ludzie z dobrym gustem" wiedza.
    http://www.youtube.com/watch?v=zr-ONl1BCu0
    http://www.youtube.com/watch?v=IuOkSZLKUh0

    Z promocji na karpia, Krakow najlepszy
    http://www.youtube.com/watch?v=UDUOgJL_B9A&feature=r
    elated

    ---------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 7. Data: 2011-07-26 01:58:07
    Od: vivi <v...@g...pl>

    On 7/25/2011 3:51 PM, Zygmunt Dariusz wrote:

> [...]
    elated

    > ---------
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    http://www.youtube.com/watch?v=a6fq1bvdLGI&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=Jo58xkaADzc&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=33w22XyDkSs

  • 8. Data: 2011-07-26 02:33:01
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 25, 9:58 pm, vivi <v...@g...pl> wrote:

    related

    > http://www.youtube.com/watch?v=a6fq1bvdLGI&feature=r
    elatedhttp://www.youtube.com/watch?v=Jo58xkaADzc&fea
    ture=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=33w22XyDk
    Ss- Hide quoted text -

    Tez fajne,
    Jest tylko taka roznica miedzy polskimi i amerykanskimi promocjami, ze
    w ameryce jest jakas czesc rzeczy sprzedawana po 99 centow lub 1
    dolar przy normalnej cenie dochodzacej nawet do jednego tysiaca.
    Promocyjnie sprzedawane ryby czy schab, nawet za cwierc ceny, nikogo
    tu nie pobudzaja do stania pod drzwiami sklepu na otwarcie i
    urzadzania bydlecych biegow.

    ----------

  • 9. Data: 2011-07-26 05:13:45
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

[...]
    Wow, ale w tej ameryce jest fajnie,cooo?

  • 10. Data: 2011-07-26 05:39:30
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 1:13 am, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
> [...]
    > urzadzania bydlecych biegow.
    > Wow, ale w tej ameryce jest fajnie,cooo?

    Tak - zwlaszcza dla madrych ludzi.

    ----