  • 91. Data: 2011-07-27 16:37:49
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-27 17:18, JA pisze:

    > Faktów nie będzie.
    > Za naszego życia (wiem, że jesteśmy rówieśnikami), to wielkie
    > ekonomiczne trzęsienie ziemi nastąpi. Jak dwa a dwa cztery.

    My sobie poradzimy, ale ci biedni 20-30 lat...

    --
    pozdrawia Adam
    /modląc się o czekoladki wyraźnie określ ich ilość/

  • 92. Data: 2011-07-27 16:49:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/07/2011 17:35, Janko Muzykant wrote:

    > Mnie tam źle nie jest. Aczkolwiek zawsze może się tak stać. Na
    > szczęście, połowa życia in plus.
    > Grunt, jak to mówią bezpośredni ludzie, nie sr... wyżej niż się ma...

    W Gruzji też pewnie nie narzekają, ale pewnie nie stoisz w kolejce po wizę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 93. Data: 2011-07-27 17:10:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-27 16:27:32 +0000, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> said:

    > Chciałbym, żeby tak było - ale przy istniejących systemach politycznych
    > to mało realne - nie będą w stanie tego populistycznie nastawionym
    > wyborcom wytłumaczyć. Ja raczej obstawiam, że będzie to się ciągnęło
    > dalej - można mataczyć, zmieniać sposób obliczania deficytu
    > publicznego, naciągać prawo, uruchamiać kolejne transze doraźnej pomocy
    > a kraje tzw. cywilizacji zachodniej będą wpadały w coraz większy
    > marazm, aż w końcu okaże się, że w zasadzie jesteśmy już peryferiami
    > gospodarczymi świata a nasze gospodarki są całkowicie własnością
    > Chińczyków.

    I wtedy już nie pomogą demonstracje rzucających kamieniami na policję
    Greków. Wtedy po prostu poleje się krew.
    Więc niech tzw cywilizacja zachodu się opamięta. Im szybciej tym lepiej
    dla nas.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 94. Data: 2011-07-27 17:14:58
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-27 17:10:11 +0000, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

    > I wtedy już nie pomogą demonstracje rzucających kamieniami na policję
    > Greków. Wtedy po prostu poleje się krew.
    > Więc niech tzw cywilizacja zachodu się opamięta. Im szybciej tym lepiej
    > dla nas.

    Zapomniałem. Pozwolę sobie zacytować:
    "Cóż to jest większość?
    Większość to głupota. Rozum był zawsze w mniejszości.
    Państwo gdzie rządzi większość i głupota, prędzej czy później musi upaść."
    Schiller.

    Po prostu okazuje się, że kolejny patent ludzkości na szczęście, czyli
    demokracja i konsumpcjonizm jest mirażem, utopią.

  • 95. Data: 2011-07-27 17:26:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-27 18:49, kamil pisze:

    > W Gruzji też pewnie nie narzekają, ale pewnie nie stoisz w kolejce po wizę.

    Stałem kiedyś w kolejce za paczką proszku Pollena 60. Po dwóch godzinach
    mama zabrała mnie z powrotem na koniec kolejki po drugą paczkę proszku
    Pollena 60. Że tak powiem, na ''tej wojnie'' już byłem i nie za bardzo
    się jej boję. Będę najwyżej wspominał, że kiedyś marudziliśmy na proszki...

    Cóż to jest życie... najpierw 30 lat jest się idiotą, potem próbuje się
    wcielić co dopiero wyciągnięte wnioski, żeby zaraz zostać wykopanym na
    bandę, do której w końcu człowiek sam się przekonuje. Będzie bieda,
    będziemy cierpieć, ot i tyle :)

    --
    pozdrawia Adam
    /nic nie musi być tym, czym wydaje się być/

  • 96. Data: 2011-07-27 17:29:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-27 19:10, JA pisze:
    > I wtedy już nie pomogą demonstracje rzucających kamieniami na policję
    > Greków. Wtedy po prostu poleje się krew.
    > Więc niech tzw cywilizacja zachodu się opamięta. Im szybciej tym lepiej
    > dla nas.

    Nic się nie opamięta, prole chcą jak najwięcej za jak najmniej i
    jakiekolwiek ekonomiczne pierdoły mają gdzieś (począwszy od tego, że ich
    nie rozumieją).
    Jedyny sposób to delikatna równowaga i mydlenie oczu. Ładny prezydent,
    przystojny premier... żeby jeszcze tam jakiegoś kotka zdjął z drzewa
    bohatersko, żarcik z podtekstem powiedział, o - taki równy chłop z
    autorytetem potrzebny. A jak będzie ktoś chciał prawdę pokazać i
    rewolucję robić, to pupa na długie lata.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem człowiekiem, nie Polakiem, choć i to rzadko dumę przynosi.../

  • 97. Data: 2011-07-27 17:40:00
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-27 16:32:51 +0200, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> said:

    > A skąd żeś Ty takie dane wziął????
    > W miare. wiarygodne statystyki długu publicznego podaje portal
    > Forsal.pl - link:
    > http://forsal.pl/grafika/505247,65522,najbardziej_za
    dluzone_kraje_swiata_polska_w_srodku_stawki.html

    > to najczęściej prognozy długu na 2010r w/g danych z 2009r, ale
    > drastycznych zmian procentowych od tamtych czasów nie ma.
    >
    > Dla USA masz w/g tam zamieszczonych tabel 58.9%PKB.
    > Porównajmy kraje które podajesz.
    > Belgia - 98.6%PKB
    > Szwajcaria - 38.2%PKB
    > Norwegia - 47.7%PKB
    > Luksemburg - 16.2%PKB
    > Francja - 83.5%PKB
    > Dania - 46.6%PKB

    Ten tzw. podstawowy miernik ekonomiczny jest o kant potłuc - jak się to
    ma do takiej Japonii, która od ze 30 lat jest numerem jeden, obecnie na
    poziomie 225% długu publicznego do PKB?

    de Fresz

  • 98. Data: 2011-07-27 18:33:32
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    > I wtedy już nie pomogą demonstracje rzucających kamieniami na policję
    > Greków. Wtedy po prostu poleje się krew.

    Owszem, istnieje takie ryzyko.

    > Więc niech tzw cywilizacja zachodu się opamięta. Im szybciej tym lepiej
    > dla nas.

    Na to niestety nie liczę - bo narody są ogłupiałe i populistycznie
    nastawione. W efekcie skutkiem opamiętania byłby przepadek w
    najbliższych wyborach elit które przez ostatnich kilka kadencji miały
    udział we władzy - a na to politycy się nigdy nie zdecydują.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 99. Data: 2011-07-27 18:41:36
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-07-27 19:29, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > autorytetem potrzebny. A jak będzie ktoś chciał prawdę pokazać i
    > rewolucję robić, to pupa na długie lata.

    Obawiam się, że niestety masz rację. Po 1989 roku wierzyłem, że nadeszły
    czasy, w których rządzący przestaną nas okłamywać i zaczną mówić prawdę.
    niestety po kilku kolejnych wyborach przekonałem się, że ogromna
    większość wyborców glosuje na tych, którzy im wiele obiecują - bez nawet
    odrobiny zastanowienia, czy mają jakiekolwiek szanse realizacji tych
    obietnic. W efekcie ci, którzy podczas kampanii wyborczej nie kłamią nie
    maja szans na sukces w wyborach.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 100. Data: 2011-07-27 18:46:01
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-07-27 19:40, de Fresz pisze:

> [...]
    >
    > Ten tzw. podstawowy miernik ekonomiczny jest o kant potłuc - jak się to
    > ma do takiej Japonii, która od ze 30 lat jest numerem jeden, obecnie na

    Nie jestem ekonomistą, ale skoro sławy światowej ekonomii chętnie
    powołują się na ten wskaźnik, to chyba jednak jakiś sens on ma. A coi do
    gospodarki japońskiej, to potęgą ona była 30 lat temu - obecnie w
    porównaniu z tamtym okresem dość mocno podupadła.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)