  • 11. Data: 2011-07-26 06:34:37
    Temat: Odp: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "m" <...@...pl> napisał w wiadomości news:j0klb6$j5k$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak się ostatnio czaję na LX5 albo XZ1
    > Wdzie że właśnie w EuroAGD jakaś promocja
    > od dzisiaj 21:00 do jutra do 9:00 na niektóry sprzęt
    > Ciekawe kto to wymyśla takie promocje :) O których nikt nie wie

    No ja też się czaję na LX5 i nie mogę się doczekać promocji.
    Jakbyś coś zauważył to daj znać :)

    A może wcześniej doczekamy się LX7 :)

    Ryba

  • 12. Data: 2011-07-26 07:25:26
    Temat: Re: Odp: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 2:34 am, "Ryba" <t...@U...onet.pl> wrote:

    > No ja też się czaję na LX5 i nie mogę się doczekać promocji.
    > Jakbyś coś zauważył to daj znać :)
    >
    > A może wcześniej doczekamy się LX7 :)

    Bardzo mozliwe, ale potem znow trzeba bedzie czekac na jego promocje.

    ---------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 13. Data: 2011-07-26 12:24:32
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: <MW>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On Jul 25, 9:58 pm, vivi <v...@g...pl> wrote:
    > On 7/25/2011 3:51 PM, Zygmunt Dariusz wrote:
    > Tez fajne,
    > Jest tylko taka roznica miedzy polskimi i amerykanskimi promocjami, ze
    > w ameryce jest jakas czesc rzeczy sprzedawana po 99 centow lub 1
    > dolar przy normalnej cenie dochodzacej nawet do jednego tysiaca.
    > Promocyjnie sprzedawane ryby czy schab, nawet za cwierc ceny, nikogo
    > tu nie pobudzaja do stania pod drzwiami sklepu na otwarcie i
    > urzadzania bydlecych biegow.

    Ach, normalnie Ameryka! To te sceny zbydlęcenia pośród stojących po trzy dni
    po Ipody były kręcone - najpewniej - w polskiej dzielnicy.

    --
    MW

  • 14. Data: 2011-07-26 12:40:09
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 8:24 am, <MW> wrote:
    > U ytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:17d178e3-0027-4201-958d-a9e254271c39@x10g2000
    vbl.googlegroups.com...

    > Ach, normalnie Ameryka! To te sceny zbydl cenia po r d stoj cych po trzy dni
    > po Ipody by y kr cone - najpewniej - w polskiej dzielnicy.

    Myslisz ze to z powodu promocji i zeby oszczedzic - tak jak w polsce -
    kilka zlotych, jak na promocyjnych cenach schabu i ryb?

    ----

  • 15. Data: 2011-07-26 13:12:06
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-26 04:33, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > Promocyjnie sprzedawane ryby czy schab, nawet za cwierc ceny, nikogo
    > tu nie pobudzaja do stania pod drzwiami sklepu na otwarcie i

    Ale po iCośtam to w USA ustawiają się kolejki i są zapisy, a cena wcale
    nie jest zaniżona, a wręcz zawyżona. Ot marketing.
    (Zdziwienie jednego z gości programu EKG na TOKfm).

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 16. Data: 2011-07-26 13:25:24
    Od: <MW>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]

    Myslisz ze to z powodu promocji i zeby oszczedzic - tak jak w polsce -
    kilka zlotych, jak na promocyjnych cenach schabu i ryb?

    Nie, zwlaszcza, ze ceny byly zdaje sie wyzsze niz zazwyczaj. Widocznie w USA
    warto sie zbydlecic z zupelnie innych powodów.

    --
    MW

  • 17. Data: 2011-07-26 13:26:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 9:12 am, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale po iCośtam to w USA ustawiają się kolejki i są zapisy, a cena wcale
    > nie jest zaniżona, a wręcz zawyżona. Ot marketing.
    > (Zdziwienie jednego z gości programu EKG na TOKfm).

    Zgadza sie.
    Z niektorymi programami komputerowymi tez tak bywalo, choc wiadomo
    tez bylo, ze ich nie zabraknie.
    Wazne dla lepkow bylo, ze mieli to cos, jako pierwsi i mogli
    zaszpanowac przed kolegami.
    Kupowali prosto ze sklepow po zawyzonych cenach a po wyjsciu ze
    sklepu, nagabywano ich, czy sa gotowi odsprzedac za wyzsza cenie.
    Ryby i schab sprzedawane promocyjnie po pol ceny, nikogo nie nakrecaja
    do wyczekiwania pod drzwiami sklepu i biegania aby byc pierwszym.
    Taka to wlasnie roznica.

    ----

  • 18. Data: 2011-07-26 13:42:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/07/2011 14:26, Zygmunt Dariusz wrote:

> [...]
    > Ryby i schab sprzedawane promocyjnie po pol ceny, nikogo nie nakrecaja
    > do wyczekiwania pod drzwiami sklepu i biegania aby byc pierwszym.

    Widzisz, ja potrafię wykrzesać trochę szacunku do jakiejś kobieciny,
    która całe życie tyrała, system ją wydymał i teraz te 25% taniej na
    schabie znaczy zjeść w niedzielę schab, albo same ziemniaki.

    Trudniej przychodzi mi usprawiedliwić dzieciaki stojące 3 dni po
    lansiarski gadżet z gotówką rodziców w kieszeni.

    Ale co ja tam wiem, w końcu swoje lata poza polską już przeżyłem i swoje
    się napatrzyłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 19. Data: 2011-07-26 13:45:01
    Od: kamil <k...@s...com>

> [...]

    Trudniej przychodzi mi usprawiedliwić dzieciaki stojące 3 dni po
    lansiarski gadżet z gotówką rodziców w kieszeni.

    Mogę wkleić linki do 150-kilowych bydląt biegnących po przecenione
    najebki w Wall-Mart, więc przestań grać , bo polacy dzisiaj na własne
    oczy świat oglądają i bajanie dobrego wujka z hameryki przy wigilijnym
    stole na nikim już wrażenia nie zrobi.

  • 20. Data: 2011-07-26 13:46:23
    Od: kamil <k...@s...com>