    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Date: Tue, 26 Jul 2011 08:26:54 -0700 (PDT)

    On Jul 26, 10:18 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    > I czy to wina ludzi, którzy mieli szczęście urodzić się o 300km za
    > bardzo na wschód? Wiem, wiem, mogli pracować to też by mieli, ale
    > niestety nie każdy ma szansę zostać neurochirurgiem.

    > Fakt, moda jest w telewizji fajniejsza, niż bieda, pewnie dlatego tak
    > bronisz jednej, a drugą potępiasz.

    > Oczywiście że nie biegają, od tego są mobility scooters.

    Pokaz te filmy, o ktorych pisales i przy okazji tez takie, na ktorych
    bedzie widac zapasionych osobnikow na mobility scooters, oczekujacych
    3 dni na otwarcie sklepu a potem sciganie sie do zdobycia towaru, albo
    nie osmieszaj sie.

    > Zdziwiłbyś się, ale mało znam ludzi, którzy chcą być za wszelką cenę
    > amerykańscy.

    Toz o tym tez wiem.
    Wez tylko pod uwage, ze ja nie pisalem o wszystkich ludziach, tylko o
    polakach.

    > A Ty jak prawdziwy polak wpadasz tutaj poudawać filantropa i pochwalić
    > się mocno kiczowatą galerią pod przykrywką opowieści tysiąca i jednej
    > nocy. Trochę dystansu.

    A kiedy ty widziales tu jakiegos prawdziwego polaka, ktory by udawal
    tutaj filantropa?
    Pokaz mi chociaz jednego, procz mnie.
    Prawdziwki, to tutaj wpadaja, zeby oglowsic, ze maja jakas pierdole do
    licytacji na allegro.
    Ja to faktycznie wygladam posrod innych na tej grupie, jak filantrop
    ale juz taka mam nature, ze lubie ludziom cos dac za darmo i cieszyc
    sie razem z nimi.
    Natomiast co do galerii, to latami bylem tu mocno obszczekiwany, ze
    nie pokazuje swoich zdjec i otwarcie o tym pisalem, ze nie potrzebuje
    swych zdjec pokazywac ani sie nimi chwalic.
    Znalezli sie jednak tutaj tropiciele, ktorzy w koncu jedna z moich
    galerii wytropili i z radoscia ja objawili pozostalym.
    Ja nigdy tu nie twierdzilem, ze jestem wybitny fotograf czy jakich
    "tforca" i artysta.
    Ja tylko zawsze twierdzilem, ze jestem zawodowy fotograf, ze cale
    zycie uprawiam fotografie zawodowo i na niej zarabiam.
    W 1973 zarejestrowalem swoj pierwszy zaklad fotograficzny w polsce i
    od tamtej pory nieprzerwanie zajmuje sie zawodowo fotografia z czego
    28 lat poza polska, w tym 21 lat w USA.
    I to sa dla takich jak ty, te "opowiesci tysiaca i jednej nocy",
    Troche dystansu to wlasnie takim jak ty, by sie przydalo.
    Smie twierdzic, ze na tej grupie nikogo nie bylo i nie ma, kto mialby
    wieksze doswiadczenie w zawodowej fotografii a juz napewno, z
    uprawiania tego zawodu poza polska.
    Jak widac, prawdziwki polskie, nie sa w stanie uwierzyc w to, ze to
    wszystko co pisalem, to nic nadzwyczajnego.

    --------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/