  • 31. Data: 2012-10-01 11:47:55
    Temat: Re: No i stało się: Apple przeprasza
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-10-2012 05:14, Pszemol pisze:
    > Trzymać w prawej ręce a nie lewej? Chyba tym razem nie tak łatwo.

    Wystarczyło ogłosić, że to tylko darmowa wersja beta do zabawy a
    prawdziwa będzie płatna i dostępna "soon". Nie dość że fanboje znieśliby
    jajo że dostali darmówkę do zabawy, to jeszcze Apple by na tym zarobiło.
    Niestety Timkuk nie ma tak elastycznego umysłu jak Stefan.

    --
    Pozdr.

  • 32. Data: 2012-10-01 14:04:23
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:k49k5h$uuo$4@dont-email.me:

    > Jasne, jasne... akurat pytałem poważnie czy ktoś tu jeździ ze smartfonem
    > na rowerze i czego używacie do trzymania go solidnie na kierownicy.

    Ja ci moge polecić uchwyt do HD2. Niecałe 3 dychy a trzyma jak złoto.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 33. Data: 2012-10-02 03:55:33
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    Adramelech <a...@t...nie.ma> wrote:
    > "Pszemol" <P...@P...com> Odpowiedz na news:k49k5h$uuo$4@dont-email.me:

    > Ja ci moge polecić uchwyt do HD2. Niecałe 3 dychy a trzyma jak złoto.

    Wyrażenie "uchwyt do HD2" niewiele mi mówi... Może dorzuciłbyś garść
    szczegółów?

  • 34. Data: 2012-10-02 04:23:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > dostali darmówkę do zabawy, to jeszcze Apple by na tym zarobiło.
    > Niestety Timkuk nie ma tak elastycznego umysłu jak Stefan.

    Jasne... i obaj nie mają tak elastycznego jaki masz Ty.
    Pokaż mi gdzie jest Twoja firma kalibru Apple?
    Jaki ma symbol na giełdzie papierów wartościowych,
    Ty krytykujący wszystkich geniuszu?

  • 35. Data: 2012-10-02 11:10:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2012 04:23, Pszemol pisze:
    > Jasne... i obaj nie mają tak elastycznego jaki masz Ty.
    > Pokaż mi gdzie jest Twoja firma kalibru Apple?
    > Jaki ma symbol na giełdzie papierów wartościowych,
    > Ty krytykujący wszystkich geniuszu?

    Czyli żeby móc oceniać filmy to trzeba najpierw zostać sławnym reżyserem
    azbestowy trollu?

    --
    Pozdr.

  • 36. Data: 2012-10-02 12:43:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Pokaż mi gdzie jest Twoja firma kalibru Apple?
    > Jaki ma symbol na giełdzie papierów wartościowych,

    A jaki ma symbol firma niejakiego Einsteina?

  • 37. Data: 2012-10-02 17:37:24
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    > A jaki ma symbol firma niejakiego Einsteina?

    http://en.wikipedia.org/wiki/EMC_Corporation
    ;)

  • 38. Data: 2012-10-03 04:49:56
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Czyli żeby móc oceniać filmy to trzeba najpierw zostać sławnym reżyserem azbestowy
    trollu?

    Nie, żeby oceniać filmy nie trzeba być reżyserem. Natomiast aby oceniac
    czyjąś inteligencje trzeba samemu być inteligentnym.

  • 39. Data: 2012-10-03 07:31:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-10-2012 04:49, Pszemol pisze:
    > Nie, żeby oceniać filmy nie trzeba być reżyserem. Natomiast aby oceniac
    > czyjąś inteligencje trzeba samemu być inteligentnym.

    Ale przecież to że jesteś azbestowym trollem wiadomo od dawna.

    --
    Pozdr.

  • 40. Data: 2012-10-03 08:42:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    .eternal-september.org...

    > Nie, żeby oceniać filmy nie trzeba być reżyserem. Natomiast aby oceniac
    > czyjąś inteligencje trzeba samemu być inteligentnym.

    zatem dlaczego oceniasz inteligencje "pencila"?