  • 331. Data: 2014-09-12 17:59:49
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:20140912092053.4218a049@babcia-workstat
    ion...

    > W materiałach prasowych Amazon pisze o 2400-2500 brutto czyli 1730-1800
    > netto plus pakiecie socjalnym: ubezpieczeniu na życie, opiece
    > medycznej, dotowanych posiłkach (obiad za złotówkę) i dowozie do pracy.
    >
    > Jak na pensję dla pracownika fizycznego bez kwalifikacji to nie są złe
    > warunki

    Chyba sobie żarty robisz.
    Poczytaj trochę jaki zapieprz Ci oferują za tą śmieszną kasę.

  • 332. Data: 2014-09-12 18:01:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:20140912105028.456db808@babcia-workstat
    ion...

    > Zielonych po studiach nie ma

    W sensie, że po studiach nie jesteś zielony, czy że zielonych od razu rynek
    wysysa?

  • 333. Data: 2014-09-12 18:45:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości
    >Ci co maja jakąś wiedzę i doświadczenie dostają więcej. Pisałem o
    >pensji dla zielonego bezpośrednio po studiach.
    >Oczywiście jak na Katowice nie jest to rewelacja, a w Krakowie i
    >Wrocławiu można dostać więcej (o Warszawie nawet nie wspominam), ale
    >jakby nie patrzeć to ok. dwie średnie krajowe.

    Juz nie
    http://biznes.newsweek.pl/srednia-krajowa-2014-sredn
    ie-wynagrodzenie-w-polsce-pensja-w-marcu,artykuly,28
    4172,1.html

    >Jak samo kończyłem studia techniczne lat temu naście to jako pierwszą
    >pensję dobrze było jak się średnią dostało,

    No to widzisz - wiele sie nie zmienilo :-(

    J.

  • 334. Data: 2014-09-12 19:29:16
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?ar
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    napraw poza serwisem. Nie trzeba z tym zyć. Franek z byle warsztatu
    elektrycznego weźmie za to 50 zł, jak przyjedziesz w garniturze to ew.
    100zł. Wiem bo robiłem.... :-)

    A potem samochód jeszcze będzie jeździł?

  • 335. Data: 2014-09-12 19:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Można ze spokojem, jeśli liczysz ratę kredytu.

    Gdyby tak do tego podejsci to oczywiscie ze tak.

  • 336. Data: 2014-09-15 08:31:31
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-12, o godz. 18:01:38
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    > W sensie, że po studiach nie jesteś zielony, czy że zielonych od razu
    > rynek wysysa?

    I to i to. Mało absolwentów i mało umieją.

    Gadałem wczoraj ciut na temat pracowników IT ze szwagrem który kierował
    prze parę lat dużą agencją pracy tymczasowej i rynek pracy zna
    doskonale. Sporo pogadaliśmy o podkupywaniu pracowników i płaceniu
    dużej kasy ignorantom z dyplomami. Np. o wystawaniu hostess przed
    budynkami konkurencji namawiających do zmiany pracodawcy. Zresztą
    identyczne metody stosowali na budowie autostrady Chińczycy którzy po
    wygraniu przetargu zorientowali się że nie mają pracowników na budowę.
    Utworzyli dwójki (Chińczyk i tłumacz) i zaczęli intensywnie jeździć po
    budowach innych wykonawców namawiając operatorów sprzętu do zmiany
    miejsc pracy.

    Zdrówko

  • 337. Data: 2014-09-15 08:37:37
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-12, o godz. 17:59:49
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    > Chyba sobie żarty robisz.
    > Poczytaj trochę jaki zapieprz Ci oferują za tą śmieszną kasę.

    Ja wiem że wielu ludziom "nie opłaca się pracować bo to spocić się
    można i jeszcze zmęczyć" i wolą żyć z socialu. Jeśli nie ma się
    kwalifikacji to się zasuwa. Tak praca niczym nie różni się od pracy
    niewykwalifikowanego na budowie, zamiatacza czy zasuwania z kosiarką 8
    godzin dziennie czy pracy na zmywaku czy wielu innych.

    Zdrówko

  • 338. Data: 2014-09-15 16:59:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:20140915083131.721c7d85@babcia-workstat
    ion...

    > I to i to. Mało absolwentów i mało umieją.

    Ale pisałeś coś odwrotnego i to mnie zdziwiło.

  • 339. Data: 2014-09-15 17:01:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:20140915083737.3f370f5a@babcia-workstat
    ion...

> [...]
    > niewykwalifikowanego na budowie, zamiatacza czy zasuwania z kosiarką 8
    > godzin dziennie czy pracy na zmywaku czy wielu innych.

    Idź, popracuj we wszystkich tych miejscach, to pogadamy.
    Mobbing potrafi uprzykrzyć nawet fajną robotę, więc nawet pomocnik murarza
    na budowie, za którym się z batem nie stoi ma lepiej.
    Do pracy ciężkiej fizycznie przywykniesz po paru miesiącach - do mobbingu
    nie.

  • 340. Data: 2014-09-16 08:47:17
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-09-15, o godz. 17:01:39
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > murarza na budowie, za którym się z batem nie stoi ma lepiej.
    > Do pracy ciężkiej fizycznie przywykniesz po paru miesiącach - do

    Jak byłem młody i nic nie umiałem to pracowałem fizycznie. Kopiąc rowy,
    będąc pomocnika murarza czy hydraulika czy zapierdzielając przy zbiorze
    i skupie owoców. O dziwo wszędzie tam wymagano szybkiej i wydajnej
    pracy. I nie jest to stanie z batem tylko kontrola. Bo niestety brak
    kontroli szybko skutkuje tym że pracownik zamiast pracować opierdziela
    się przy byle pretekście.

    Teraz nie muszę zasuwać fizycznie. Dzięki temu że taka praca mi nie
    odpowiadała to się po prostu uczyłem. Pracując przy okazji. I teraz to
    ja zatrudniam ludzi. I powiedz mi np. jak są mobingowani fizyczni
    których zatrudniam np. do przygotowywania instalacji. Albo żona
    zatrudniająca pracowników na zmywaku czy obieraku?

    Niestety ale spory odsetek pracowników fizycznych nie nauczył się albo
    odwykł od regularnej pracy i wszelką kontrole traktuje jako znęcanie
    się nad nim. Bo zamiast pracować wolałby pogadać, fajeczkę popalić, na
    piwko wyskoczyć "na chwilę". O totalnej bezmyślności i doprowadzeniu do
    strat "bo to nie moje" księgi można by pisać. O tym jak pracownicy
    kradną w firmie tak samo - "bo przecież jak wezmę 100 metrów skrętki i
    wiertła to nic się nie stanie bo ON ma tego dużo".

    Poza tym śmieszy mnie to że piszesz o mobingu w przypadku lokalizacji
    która jeszcze nie rozpoczęła działalności.

    Zdrówko