eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawoRe: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Date: Tue, 16 Sep 2014 08:47:17 +0200
    <s...@4...com>
    <541197bd$0$26844$65785112@news.neostrada.pl>
    <20140912092053.4218a049@babcia-workstation>
    <luv59h$mdv$1@node2.news.atman.pl>
    <20140915083737.3f370f5a@babcia-workstation>
    <lv6v0d$eje$1@node2.news.atman.pl>

    Dnia 2014-09-15, o godz. 17:01:39
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    > Idź, popracuj we wszystkich tych miejscach, to pogadamy.
    > Mobbing potrafi uprzykrzyć nawet fajną robotę, więc nawet pomocnik
    > murarza na budowie, za którym się z batem nie stoi ma lepiej.
    > Do pracy ciężkiej fizycznie przywykniesz po paru miesiącach - do
    > mobbingu nie.

    Jak byłem młody i nic nie umiałem to pracowałem fizycznie. Kopiąc rowy,
    będąc pomocnika murarza czy hydraulika czy zapierdzielając przy zbiorze
    i skupie owoców. O dziwo wszędzie tam wymagano szybkiej i wydajnej
    pracy. I nie jest to stanie z batem tylko kontrola. Bo niestety brak
    kontroli szybko skutkuje tym że pracownik zamiast pracować opierdziela
    się przy byle pretekście.

    Teraz nie muszę zasuwać fizycznie. Dzięki temu że taka praca mi nie
    odpowiadała to się po prostu uczyłem. Pracując przy okazji. I teraz to
    ja zatrudniam ludzi. I powiedz mi np. jak są mobingowani fizyczni
    których zatrudniam np. do przygotowywania instalacji. Albo żona
    zatrudniająca pracowników na zmywaku czy obieraku?

    Niestety ale spory odsetek pracowników fizycznych nie nauczył się albo
    odwykł od regularnej pracy i wszelką kontrole traktuje jako znęcanie
    się nad nim. Bo zamiast pracować wolałby pogadać, fajeczkę popalić, na
    piwko wyskoczyć "na chwilę". O totalnej bezmyślności i doprowadzeniu do
    strat "bo to nie moje" księgi można by pisać. O tym jak pracownicy
    kradną w firmie tak samo - "bo przecież jak wezmę 100 metrów skrętki i
    wiertła to nic się nie stanie bo ON ma tego dużo".

    Poza tym śmieszy mnie to że piszesz o mobingu w przypadku lokalizacji
    która jeszcze nie rozpoczęła działalności.

    Zdrówko