  • 241. Data: 2014-09-09 19:59:46
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Wiesz kiedy zmienić.

    Zamiast jezdzic do mechanika, wypada sprawdzac oswietlenie.
    Mozna to robić podczas jazdy bo odbija sie w innych samochodach.
    Mając CB mozna tez skorzystać zp odpowiedzi innych radyjkowców.

  • 242. Data: 2014-09-09 20:04:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zamiast jezdzic do mechanika, wypada sprawdzac oswietlenie.
    > Mozna to robić podczas jazdy bo odbija sie w innych samochodach.
    > Mając CB mozna tez skorzystać zp odpowiedzi innych radyjkowców.

    Najlepiej co kilka kilometrów zamiast "Jak ścieżka do .." pytać "Jak moja
    lampka" :-)

  • 243. Data: 2014-09-09 20:13:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik A.L. a...@a...com ...

    >Za 60zł masz w aucie nowy olej, mycie, nowe zarówki i jeszcze
    >ciasteczko???
    >To moze oni ten olej zmieniaja jak w wojski skarpetki? Z lewej na
    >prawą?

    Czytajac innych tambylcow
    https://answers.yahoo.com/question/index?qid=2008050
    7135806AAwaosD

    to sugeruja ze wyjedzie sie z wieksza iloscia uslug, ale tez za
    wieksza kwote.

    A wiec Andrzeju - jak to jest, tylko szczerze: za $20 ma sie nalany
    najtanszy olej, wymieniony filtr oleju, podpompowane kola, umyte auto
    i ciasteczka, czy olej, filtr i ciasteczka $20, ale z myjnia to $29.99
    plus tax ?

    J.

  • 244. Data: 2014-09-09 20:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Najlepiej co kilka kilometrów zamiast "Jak ścieżka do .." pytać "Jak
    > moja lampka" :-)

    Mysle, ze taka czestotliwosc to przesada.
    Zwłaszcza, ze jak masz przepalone swiatło i właczone radio, to czesto
    dowiesz sie o tym bez pytania.

  • 245. Data: 2014-09-09 21:45:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    a.pl...

    > Jesli takowe masz/znasz/widziales, to tez zaden problem odpisac jedno
    > slowo z nazwa firmy :-P

    Nie mam, mam za 0 zł, bo mam AC.
    A jedyne płatne assistance z którego korzystałem było Startera, ale było
    nieco droższe.
    Nie było wielkiego wyboru, bo chodziło o youngtimera.

  • 246. Data: 2014-09-09 21:50:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mysle, ze taka czestotliwosc to przesada.
    > Zwłaszcza, ze jak masz przepalone swiatło i właczone radio, to czesto
    > dowiesz sie o tym bez pytania.

    Jak możesz pytać o ścieżkę to i o lampkę :-)

  • 247. Data: 2014-09-09 22:05:21
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 09 Sep 2014 18:24:08 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >Najkrócej żyły zawsze takie po 70-90 PLN za komplet (+50 czy 90% więcej
    >światła...)

    Te "+50 czy 90%" jest tu wyjaśnieniem tego fenomenu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 248. Data: 2014-09-09 22:05:41
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wy tak na poważnie zajmujecie się tak tak infantylnym problemem. Macie za
    > dużo czasu albo potrzebny jest Wam lekarz odpowiedniej specjalizacji.

    To nie jest infantylny problem w świetle obowiązku jazdy na światłach i
    beznadziejnej jakości obecnych żarówek halogenowych. Ja zmieniam w 2
    samochodach około 8 żarówek na rok. Ostatnio mechanik zmieniał przez
    godzinę, a rzucał przy tym mięsem, że uszy więdły. Ludzie nie mają czasu na
    zawracanie sobie głowy duperelami w celu wzbogacenia jakiejś branży
    przemysłowej. W dzisiejszych czasach "czas to pieniądz".

    Aygul

  • 249. Data: 2014-09-09 22:06:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 09 Sep 2014 18:59:43 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Zwłaszcza, ze jak masz przepalone swiatło i właczone radio, to czesto
    >dowiesz sie o tym bez pytania.

    Albo i nie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 250. Data: 2014-09-09 22:20:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
    On Tue, 09 Sep 2014 18:24:08 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"

    >Te "+50 czy 90%" jest tu wyjaśnieniem tego fenomenu :)

    Byloby, gdyby bylo prawda.
    A homologacja dopuszcza cos +15%.

    J.