eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    From: huri_khan <s...@s...pl>
    Subject: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 9 Sep 2014 19:44:57 +0200

    Dnia Tue, 9 Sep 2014 17:19:56 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Znaczy masz problem ze znalezieniem assistance za kilkadziesiąt zł?
    > Zapodaj ofertę jakich towarzystw przestudiowałeś żeby je znaleźć i Ci się
    > nie udało.
    > Bo chyba nie liczysz, że ktoś to zrobi za Ciebie, bo Tobie się nie chce?

    Oglądam oferty ale nie widzę za kilkadziesiąt złotych, a jak znajdę taką to
    jest klauzula, że do 50km od zamieszkania albo od 50 km od zamieszkania.
    Jeżeli znajduję ofertę właściwą to okazuje się że nie kosztuje
    kilkadziesiąt złotych.

    Więc podasz mi tą ofertę skoro ją znasz ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]