  • 141. Data: 2014-09-08 19:01:54
    Temat: Re: Niemo?no?? ... ograniczenie mocy.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Tumanie,

    aha. Argumenciki się skończyły.

> [...]
    > przemieszczania się z punktu A do punktu B. Do tego celu wystarczy żeby
    > miał silnik 1-konny, jak tego dowiodła pewna dzielna pani u zarania
    > motoryzacji. Ale przyjęło się że używa się samochodu niezgodnie z
    > przeznaczeniam a mianowicie jako wzmacniacza ego. I to podejście trzeba
    > stanowczo tępić jako wysoce niebezpieczne dla bliźnich. A że przy okazji
    > drogi będziemy mieć lepsze to co w tym złego? :)
    > Bogaty w swoim 1-konnym samochodzie może zrobić złote klamki i wysadzane
    > diamentami wycieraczki. Taka forma wzmacniania ego jest społecznie

    ilu konny samochód masz i dlaczego ma więcej niż 1KM?
    A może jedyny jaki masz to matchbox?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 142. Data: 2014-09-08 19:34:56
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Tak? To na stacji benzynowej dostane cewke albo swiece?

    Zajedź kiedyś na normalną stację, nie sieciową. Zdziwisz się ile mają
    fajnych zabawek :)
    Wojtek

  • 143. Data: 2014-09-08 19:39:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    wowa wrote:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zajedź kiedyś na normalną stację, nie sieciową. Zdziwisz się ile mają
    > fajnych zabawek :)

    chyba do żuka :)

  • 144. Data: 2014-09-08 20:30:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-08 11:04, Użytkownik AZ napisał:

    > Uwazasz to za wade, ze ktos jest samodzielny i nie potrzebuje sztabu
    > ludzi do swojej egzystencji?

    Marketoidzi uważają to za wadę. Bardzo poważną.

    Pozdrawiam

  • 145. Data: 2014-09-08 20:33:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > No wspaniale, zawracac sobie dupe jazda do serwisu (palic paliwo, marnowac
    > czas) zeby wymienic zarowke zamiast zrobic to pod domem czy na stacji
    > benzynowej w 5 minut. To nazywasz cywilizacja...

    Co za różnica ? Żarówka pali się kilka razy w ciągu całego żywota samochodu.
    Nie pamiętam kiedy ją ostatnio zmieniałem. Pamiętam pierwszy raz. Sobota
    albo niedziela na urlopie. Pół godziny zeszło w niemal komfortowych
    warunkach. A u mnie nic szczególnie trudnego nie ma tylko trochę mało
    miejsca ale przede wszystkim wprawę trzeba mieć.

  • 146. Data: 2014-09-08 20:44:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > A czymże to się różni od wymiany cewki albo świec?
    >
    > Spalona żarówka to taka sama awaria jak każda inna. Możesz ją naprawić
    > samemu lub wezwać serwis. Różnica jest tylko taka, że ze spaloną żarówką
    > samochód nie przestaje jechać ani nie traci mocy i stąd masa debilów co
    > jeżdżą z tą usterką.

    Jedzie se gościu bez świateł to mu migam, by sobie ewentualnie załączył, a
    po jakimś czasie zauważam, że ja jadę bez świateł. Tak mniej więcej wygląda
    "masa debili".

    > A jak ktoś chce uniknąć konieczności naprawy w trasie to niech wymienia
    > żarówki regularnie. Skoro rozrząd wymienia się zapobiegawczo a nie dopiero
    > jak strzeli to żarówki tez można.

    Żarówki nie zużywają się tylko uszkadzają, więc tylko głupi będzie niszczył
    gniazda i narażał się na ryzyko złego montażu.

  • 147. Data: 2014-09-08 20:48:28
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 07 Sep 2014 22:57:58 +0200, ToMasz napisał(a):

    > to niestety dobra odpowiedź. jak nie wiesz jak się robi cokolwiek,
    > płacisz za to.
    > W temacie, może masz trochę racji, ale jest na to rada. ubezpieczenie
    > które pokrywa takie awarie kosztuje kilkadziesiąt złotych....

    Mając tylko wykupione OC mogę sobie dokupić takie ubezpieczenie za
    kilkadziesiąt złotych nie wykupując AC ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 148. Data: 2014-09-08 20:50:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I takie postojoweoświetli Ci pieszego czy przeszkodę na drodze?

    Jakieś nowe absurdy rozkładasz na drogach. Pieszy ma ustępować pojazdom
    czyli ma widzieć pojazd a nie pojazd widzieć go. W zupełności wystarcza do
    tego oświetlenie składające się z jednego światła mijania i dwu postojowych.
    Jak nie widzisz przeszkód na drodze to możesz wolniej jechać. Jedna żarówka
    nigdy nie jest krytyczną sprawą. To jest w granicach rozrzutu jakości
    oświetleń pojazdów.

    > Żeby można ją było wskoczyć, to musi się ręka zmieścić. Dokąd nie kupiłem
    > C5, to zawsze sam wymieniałem w kilka minut żarówkę. Jak będę kupował
    > kolejny samochód, to jedna z rzeczy,które sprawdzę, to bedzie właśnie
    > możliwość wymiany żarówki. Tu mi to po prost udo głowy nie przyszło, że
    > można tak zrobić samochód, że się nie da.

    Typowy problem nic istotnego nie wnosi do sprawy zmiany żarówki, którą
    zawsze trzeba umieć zmienić by to zrobić a nie tylko mieć wygodny dostęp lub
    nie.

  • 149. Data: 2014-09-08 20:54:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Sep 2014 17:01:54 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > ilu konny samochód masz i dlaczego ma więcej niż 1KM?
    > A może jedyny jaki masz to matchbox?

    A masz już te złote klamki i 300KM pod maską? Może nawet już przejechałeś
    kogoś? Od ilu koni twoje ego mówi dosyć?
    --
    Jacek

  • 150. Data: 2014-09-08 20:55:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > To dlaczego nie wymieniać tych żarówek zawczasu? Np co roku przy okazji
    > przeglądu? Owszem pewności to nie da ale znacząco zminimalizuje
    > prawdopodobieństwo konieczności wymiany żarówki na trasie.

    Dlatego, że te żarówki nie zużywają się tylko uszkadzają i mają jakość
    trudną do oszacowania. Równie dobrze może paść po 200km jak po 20 000