  • 151. Data: 2014-09-08 20:58:48
    Temat: Re: Niemo?no?? samodzielnej wymiany ?arówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Zgoda.

    A gdyby tak ... zgłaszała, że nie świeci ?

    > Odpuść to niebo - w zupełności wystarczyłaby pomsta KUPUJĄCYCH.
    > Tak jak już pisali w wątku - "pierwsi kupujący" mogliby być
    > usprawiedliwieni na zasadzie "kto normalny spodziewałby się
    > problemów z żarówką".
    > Ale teraz problem jest powszechnie znany.
    > Kupują ŚWIADOMIE, przynajmniej w znacznej części takie auta.
    > Powiedz mi - DLACZEGO?

    Nie świadomie, oni tego w ogóle nie rozważają dlatego, że rozważanie każdej
    tak bzdetnej kwestii jak żarówki nie prowadzi do zakupu jakiegokolwiek
    samochodu.

  • 152. Data: 2014-09-08 21:03:33
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

    > Nie, ale HTML daje dodatkowe możliwości formatowania tekstu, które się
    > przydają.

    Nie dodatkowe, on je po prostu zawiera w odróżnieniu od zwykłego tekstu.
    Może dostarczać linków, cytowań, pogrubień, podkreśleń, wypunktowań. Problem
    właściwie tylko z niestadardowością tego tagowania. Można sobie oznaczyć
    cytat tak albo inaczej i trochę ciężko z tego mieć pożytek.

  • 153. Data: 2014-09-08 21:03:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > to pisz na forach webowych a nie na grupach

    A co za różnica ?

  • 154. Data: 2014-09-08 21:05:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > punkt 1. Netykieta
    > punkt 2. W wypadku przeciwnym patrz punkt 1.

    Netykieta jest tak samo użyteczna na niusach jak na "forach łebowych" czyli
    właściwie wcale, taka karma dla snobów

  • 155. Data: 2014-09-08 21:08:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

    > Zwykle prostakom nie odpowiadam. Zrobię jednak wyjątek.
    >
    > Ja piszę czystym tekstem. Od zawsze. Więc sam -jak to ująłeś - spierdalaj.

    Skąd ja to znam :-)

  • 156. Data: 2014-09-08 21:11:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Niewątpliwie to jest jeden ze sposobów aby wymóc na producentach
    > umożliwienie łatwje wymiany.
    > Oglądanie samochodu, własciwie jestes zdecydowany i nagle prosisz o
    > pokazanie jak wymienia sięzarówkę.
    > Jak ci gośc zaczyna wymyslać, ze samemu sie nie da to mówisz dziekuje i
    > idziesz do konkurencji.

    Z tego powodu ?!

    Weź nie fanazjuj. Jak kupowałem samochód w salonie gość powiedział mi o
    jedynej wadzie samochodu w postaci trudnodostępnego wlewu płynu do
    spryskiwacza. Musiałbym być totalnym idiotą by z tego powodu nie kupić tego
    samochodu.

    > Problem zacznie sie wtedy, jak we wszystki wymiana będzie celowo
    > utrudniona.

    Problem zaczyna się jak zamiast głosować nogami głosujemy niusami.

  • 157. Data: 2014-09-08 21:13:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Poszedłem dalej i zamontowałem diody do jazdy dziennej, co zwiększyło
    > żywotność żarówek. Po za tym C5 ma taką wadę, ze jak jedziesz szybciej to
    > regulator nie trzyma napięcia i żarówka dostaje zamiast 12, to jakieś
    > podobno nawet 15 V. Dlatego te żarówki przeważnie mi sie palą podczas
    > dalszych wyjazdów na autostradach.

    Każdy samochód daje 14,5V ładowania

  • 158. Data: 2014-09-08 21:15:14
    Od: y...@s...com

    On Sunday, September 7, 2014 1:02:01 PM UTC-7, janusz_k wrote:

    > Kto sprawdza to sprawdza, a w hameryce to (...)

    W US to za zepsuta zarowke dostaje sie "fix-it ticket". Masz okreslony czas na
    naprawienie i pokazanie tego policji - potem placisz kilka dolarow oplaty
    manipulacyjnej i problem z glowy.

    yeti

  • 159. Data: 2014-09-08 21:15:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl>

    > Zgaduję, że to wszystko, co tu wypisujesz teraz to z zachowaniem
    > netykiety?
    >
    > I to wszystko w obronie zakazu używania HTMLa, który powstał w czasie, gdy
    > każdy kilobajt danych był na wagę złota...

    Rozmiar HTML nigdy nie był problemem na niusach

  • 160. Data: 2014-09-08 21:17:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > A co za różnica ?

    będzie sobie mógł zrobić słitaśny podpisik w 100 mrugających kolorkach w
    HTMLu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?