  • 21. Data: 2012-10-26 16:59:47
    Temat: Re: Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-10-26 16:54, W pisze:
    > news.home.net.pl wystukał, co następuje:

    > oho
    > "l. nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego w sieci POLKOMTEL,"

    a na jakiej podstawie twierdzisz, że to jest sztuczny ruch

    > Jak poda konkretne reguły, to jełopy będą ze stoperami w ręku odliczac x-
    > godzinne sesję i łączyć się ponownie (już widzę oczami wyobraźni wysyp
    > aplikacj na smartfony, żeby ułatwić praktykę!)

    czyli wg Ciebie lepsze są niejasne zasady aby operator zawsze miał
    rację, tak już było w komunizmie

    > Ale op Ci nie broni korzystac, on tylko pałuje jełopów, którzy starają się
    > go naciągnąć.

    jakiś dowód na postawioną tezę?

    > <tu wstawić dżołk 'to ja poproszę nakapać do pełna'>
    >
    > Generalnie to tutaj się nie da mormalnie - pojawia się promo no-limit, że
    > można przyoszczędzić nie płacąc przez kilka dni za połączenia to rzecz jasna
    > znajdzie się grupa zapaleńców, którzy oczywiście muszą cudować zamiast
    > normalnie używać a później jeszcze pyszczą, że się im wolności ogranicza...

    a słyszałeś o czymś takim jak ryzyko w działalności gospodarczej, jak
    operator sobie z czymś nie radzi to nie powinien się za to brać, jest
    profesjonalistą więc powinien przewidzieć skutki swoich działań

  • 22. Data: 2012-10-26 17:51:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 26 Oct 2012 16:27:53 +0200, "news.home.net.pl"
    <l...@g...pl> wrote:

    >sensowne wytłumaczenie nie jest żadnym problemem np. dziecko w drugim
    >pokoju śpi a ja mam podsłuch u siebie.

    do takich zastosowań to sobie kup krótkofalówki albo inne bajery

> [...]
    >zapłaciłem to jest ok a jeśli przekroczę jakąś niejasną granicę to już
    >jestem niedobry i to jest właśnie nieuczciwe.

    Człowieku to ty jeszcze wierzysz w to co mówią w reklamach?? Opy nie
    są instytucjami charytatywnymi więc nie licz że coś będziesz miał za
    darmo. Zresztą jak sobie to wyobrażasz jeśli na przykład każdy by
    sobie włączył no limit i wisiał na linii po 7-20 godzin to myślisz że
    to nadajników nie obciąża i mogłoby to doprowadzić do tego że nikt by
    żadnej rozmowy nie mógł przeprowadzić, nadjaniki też mają ograniczoną
    pojemność. Nie bronie opów ale dobrze że się jakoś zabezpieczyli
    chociaż moim zdaniem słabo bo mogło być tak że dali by zapis że karta
    musi być aktywna w sieci na przykład 6 miesięcy aby skokrzystać i
    zarejestrowana, wtedy na pewno nie byłoby tylu nadużyć że ktoś nabija
    sobie minuty w play itd,a tak to każdy może iść do kiosku kupić kartę
    i od razu po doładowaniu nabijać minuty, tym samym obciążając
    niepotrzebnie sieć. Jeśli ktoś normalnie korzysta z tej promocji to
    myślę że nie ma się czego obawiać i karty mu nie wyłączą. Tyle że u
    nas najwięcej to z tego korzystać będą cwaniaki nabijające sobie
    minuty, nie wchodziłem na znany portal aukcyjny ale pewnie już są
    znowu takie oferty.
    Co do usługi jest fajna i czasem może być przydatna, traktuję ją jako
    dodatek do oferty nie zaś jak coś z czego każdy będzie korzystał i mu
    to potrzebne. Zresztą nie ma co się podniecać bo na dzień dzisiejszy
    we wszystkich sieciach oprócz play jest to czasowa promocja która
    kończy się pod koniec listopada, Orange tak zapowiadał jej
    wprowadzenie że do tej pory nie ma takiej oferty:)

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2012-10-29 10:16:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kiedyś mieliśmy z przyjacielem hobby - wspólne rozwiązywanie
    krzyżówek. Czasem u niego, czasem u mnie, a czasem przez telefon. 7
    godzin to nie, ale ponad 2 godziny to się zdarzało.

    MJ

  • 24. Data: 2012-10-29 10:48:58
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał:

    > Kiedyś mieliśmy z przyjacielem hobby - wspólne rozwiązywanie
    > krzyżówek. Czasem u niego, czasem u mnie, a czasem przez telefon. 7
    > godzin to nie, ale ponad 2 godziny to się zdarzało.

    Krzyżówki to niemal pasja. O wiele lepsza niż hobby innych z węgorzami :)