  • 1. Data: 2012-10-25 20:44:16
    Temat: Orange
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Od dłuższego czasu nie mam dostępu do swoich środków na koncie. Na
    dodatek usunęli informacje o moim telefonie!
    zmień telefon
    ustaw swój telefon
    Informacje niedostępne
    Przepraszamy ale informacje o dostępnych środkach są chwilowo
    niedostępne. Prosimy spróbuj ponownie później.

    To już szczyt szczytów!

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-10-26 00:40:25
    Temat: Re: Orange
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-25 20:44, Animka pisze:
    > Od dłuższego czasu nie mam dostępu do swoich środków na koncie. Na
    > dodatek usunęli informacje o moim telefonie!

    [...]

    > To już szczyt szczytów!

    Straszne. A w innych godzinach próbowałaś sprawdzać?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-10-26 10:05:50
    Od: ikaros30 <i...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Oct 2012 20:44:16 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > Informacje niedostępne
    > Przepraszamy ale informacje o dostępnych środkach są chwilowo
    > niedostępne. Prosimy spróbuj ponownie później.

    Ta ich strona to w ogóle jest do niczego. Po zalogowaniu się na swoje
    konto, wciskam listę numerów, podaję kod abonencki i mam dostęp do
    wszystkich trzech moich numerów na Orange (mojego i rodzinki). Na jednym
    numerze jest umowa do przedłużenia, więc aktywuję na stronie ten numer i
    chcę tę umowę przedłużyć ale stronka za każdym razem wywala mnie do numeru
    podstawowego i twierdzi, że oferty nie ma ale prześlą mi emailem wiadomość
    za półtora roku!:)))

    --
    Z pozdrowieniami
    i...@w...pl

  • 4. Data: 2012-10-26 22:28:05
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 00:40:25 +0200, Krystek napisał(a):

    > [...]
    >
    > Straszne. A w innych godzinach próbowałaś sprawdzać?
    >
    > K.

    Hehe. Nie wiedziałem, że nawet już Orange zlewa Animkę:D

  • 5. Data: 2012-10-27 17:42:19
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-26 22:28, Piotrek pisze:

    > Hehe. Nie wiedziałem, że nawet już Orange zlewa Animkę:D

    Zlewaj ty się razem ze swoim Pszemolem.

    --
    animka

  • 6. Data: 2012-10-27 18:41:46
    Od: "news.neostrada.pl" <...@...pl>

    W dniu 2012-10-27 17:42, Animka pisze:
    > Zlewaj ty się razem ze swoim Pszemolem.

    Nie bluzgaj tyle a pomoc dostaniesz.
    Doczytałaś już że IE9 nie ruszy na winXP? :-)

  • 7. Data: 2012-10-27 19:25:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "news.neostrada.pl" <...@...pl> wrote:

    > Nie bluzgaj tyle a pomoc dostaniesz.
    > Doczytałaś już że IE9 nie ruszy na winXP? :-)

    Animka XP jeszcze używa? Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows
    8, bo chyba ona mnie filtruje...

  • 8. Data: 2012-10-27 19:32:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 17:25:08 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Animka XP jeszcze używa? Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows
    > 8, bo chyba ona mnie filtruje...

    A jak wypuscil to jest powod do przesiadki ?
    Na razie to klne na win 7.

    J.

  • 9. Data: 2012-10-27 19:45:25
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-27 19:32, J.F. pisze:
> [...]

    Nie, nie ja tylko ten co nie może IE9 zainstalować. To jego problem jak
    mu tak bardzo na IE w ogóle zależy.

    Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows

    Już zamierzałam wczoraj za dwieście z czymś zł kupić BOX, ale się
    opamiętałam, bo Windows7 pewnie i tak jest lepszy.

    > A jak wypuscil to jest powod do przesiadki ?
    > Na razie to klne na win 7.

    A ja nie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-10-27 20:08:36

    W dniu 2012-10-27 19:25, Pszemol pisze:

    > Animka XP jeszcze używa? Niech jej ktoś powie że MS wypuścił włśnie Windows
    > 8, bo chyba ona mnie filtruje...

    Spokojnie. To była taka rada Animki dla człowieka co miał problem na XP.
    Wiem.. na innej grupie ale Animka ma duży potencjał i dużo "dobrych"
    rad. Szkoda że tyle bluzga :-)