  • 1. Data: 2012-10-25 19:03:38
    Temat: [Plus] Jak dowiedzieć się, że promocja jest nieważna?
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Witam!

    W regulaminach promocji jest napisane, że promocja jest ważna do
    odwołania. A skąd się dowiedzieć, że jest już nieważna?

    Weźmy promocję "29 groszy za rozmowę" dla klientów "Na kartę"...

    Na samym dole jest link do regulaminu:
    http://nakarte.plus.pl/prepaid/jestem_klientem.html

    Tutaj w cennikach i regulaminach nadal ta promocja jest:
    http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=836423

    Po kontakcie z BOK mówią, że aktualna promocja to "Nielimitowane rozmowy
    w Plusie"...
    A skąd mam wiedzieć (bez pytania BOK) czy dana promocja jest aktywna?
    Tylko, przez wysyłanie kodu i ewentualnie otrzymywanie takie informacji?
    Da się jakoś wcześniej?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-10-26 00:30:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-25 17:03:38 +0000, Piotr <b...@b...pl> said:

    > Witam!
    >
    > W regulaminach promocji jest napisane, że promocja jest ważna do
    > odwołania. A skąd się dowiedzieć, że jest już nieważna?

    W zdecydowanej większości przypadków poważnych sprzedawców taka
    promocja znika z Aktualnych Promocji i trafia do Poprzednich Promocji.
    A u niepoważnych nie.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-10-26 00:36:21
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    W dniu 2012-10-26 00:30, Bydlę pisze:

    > W zdecydowanej większości przypadków poważnych sprzedawców taka promocja
    > znika z Aktualnych Promocji i trafia do Poprzednich Promocji.
    > A u niepoważnych nie.

    Jednak się pomylili. Zadałem to pytanie jeszcze raz w BOK, przeprosili
    za błędne podanie mi odpowiedzi - sprostowali i okazało się, że promocja
    jest dalej aktywna, więc wszystko OK.