  • 1. Data: 2012-10-25 09:48:32
    Temat: Android - podswietlanie ekranu / blokada
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    Czy Koledzy znaja moze jakis program ktory wyłączał by podswietlanie
    ekranu po zadanym czasie ale nie blokowal ekranu???

    ta systemowa blokada strasznie mnie wq....a... co chwile trzeba
    odblokowywac SGS'a

  • 2. Data: 2012-10-25 11:02:46
    Temat: Re: Android - podswietlanie ekranu / blokada
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "KiloSierra" <f...@1...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czy Koledzy znaja moze jakis program ktory wyłączał by podswietlanie ekranu po
    > zadanym czasie ale nie blokowal ekranu???

    Systemowe wygaszanie i programik "No Lock" (z marketu).

    X.

  • 3. Data: 2012-10-25 14:17:55
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-10-2012 09:48, KiloSierra pisze:
> [...]
    > ekranu po zadanym czasie ale nie blokowal ekranu???
    >
    > ta systemowa blokada strasznie mnie wq....a... co chwile trzeba

    Ustawienia -> Zabezpieczenia -> Blokada ekranu -> brak.

  • 4. Data: 2012-10-25 20:01:34
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/10/25 14:17, K pisze:

    > Ustawienia -> Zabezpieczenia -> Blokada ekranu -> brak.

    tak jest - nie dzial

    No lock tez nie dziala

    .... zapomnialem dodac ze uzywam Go Launcher'a :/
    ale nawet jak sie wylaczy Go Lock to i tak na systemowa blokade NoLock
    nie dzial
    :(

  • 5. Data: 2012-10-26 08:38:21
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25.10.2012 20:01, KiloSierra pisze:

> [...]
    >
    > .... zapomnialem dodac ze uzywam Go Launcher'a :/
    > ale nawet jak sie wylaczy Go Lock to i tak na systemowa blokade NoLock

    na neo v dziala (4.0.4 + nova launcher)

  • 6. Data: 2012-10-26 09:33:46
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "KiloSierra" <f...@1...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > No lock tez nie dziala

    A to dziwne. W Galaxy S, Galaxy SII, Note i Tab dziala bez problemu. Od 2.3 do
    4.0.4. "Pukałeś" w "unlock"?

    X.