  • 11. Data: 2012-10-26 13:35:26
    Temat: Re: Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-10-26 13:13, Liwiusz pisze:

    > 7 godzin rozmowy? Nie uwierzę, że można tyle gadać :)
    >
    > "POLKOMTEL, bądź dobre obyczaje, czy praktyki rynkowe, ani do
    > niepodejmowania czynów nieuczciwej konkurencji,
    > l. nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego w sieci POLKOMTEL,
    > to jest w szczególności ruchu, który nie
    > służy nadawaniu, odbiorowi lub transmisji informacji kierowanych od lub
    > do Abonenta Simplus/Sami Swoi, bądź
    > którego wyłącznym celem jest uzyskiwanie pewnej puli (liczby lub czasu
    > trwania) połączeń telekomunikacyjnych
    > pomiędzy siecią POLKOMTEL a innymi sieciami telekomunikacyjnymi,"

    Zgadza się, ale czy to jest zgodne z prawem?
    A po drugie nie są sądem, czy mają wyrok, że złamałem regulamin, czy
    godzina rozmowy to ok ale 7 to be. W jaki sposób po czasie rozmowy można
    stwierdzić, że rozmowa rozmową nie jest. A może oni podsłuchują rozmowy?
    I na tej podstawie stwierdzają co jest rozmową a co nie jest.
    Dla mnie jest to czyn nieuczciwej konkurencji. Dają ofertę na usługę z
    której się nie wywiązują i jednocześnie kradną środki, które są na koncie.

  • 12. Data: 2012-10-26 13:39:17
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-26 13:30, krzysztofsf pisze:

    > Wystarczy, ze ktos np gra w WoW czy inna gre tego typu i chce byc w
    > stalej lacznosci ze wspolgraczem bez oslabiania lacza transmisja glosu
    > - tak teoretycznie pierwszy przyklad jaki przyszedl mi na mysl:)

    Pytanie, czy tak było w tym przypadku, bo szczerze wątpię ;)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2012-10-26 13:40:49
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-26 13:35, news.home.net.pl pisze:

> [...]
    > Dla mnie jest to czyn nieuczciwej konkurencji. Dają ofertę na usługę z
    > której się nie wywiązują i jednocześnie kradną środki, które są na koncie.

    Chyba nie oczekujesz, że przed wyłączeniem karty będą Cię pozywać.
    Odłączyli Cię na swoje ryzyko, jeśli racja jest po Twojej stronie, to na
    pewno im dokopiesz w sądzie :)

    Choć z drugiej strony ja bym im podziękował - 7-godzinna rozmowa przez
    komórkę, to nie jest coś wskazanego, bez względu na to, "czy komórki
    szkodzą, czy nie".

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2012-10-26 13:45:00
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-10-26 13:40, Liwiusz pisze:> W dniu 2012-10-26 13:35,
    news.home.net.pl pisze:

> [...]
    >
    > Choć z drugiej strony ja bym im podziękował - 7-godzinna rozmowa przez
    > komórkę, to nie jest coś wskazanego, bez względu na to, "czy komórki

    Są zestawy głośnomówiące. W domu korzystam z DECT-a podpiętego pod stary
    router w którym siedzi karta SIM.
    A co do meritum sprawy operator nie stoi ponad prawem i nie może działać
    tak jak mu się podoba. A może się mylę i tego operatora prawo nie
    obowiązuje?

  • 15. Data: 2012-10-26 13:45:46
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-10-26 13:39, Liwiusz pisze:

    > Pytanie, czy tak było w tym przypadku, bo szczerze wątpię ;)

    Ale nie masz na to dowodów tak jak operator

  • 16. Data: 2012-10-26 14:01:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 26 Oct 2012 12:54:17 +0200, "Natix" <r...@w...pl> wrote:

    >jak kupie simplus i uruchomie te nielimitowane to da sie to jakos
    >wykorzystac w t-mobile i play jako naliczanie w ramach 2 min. przychodzace -
    >1 wychodzaca?

    Da się, dzwonisz na ten numer i nabijasz, kwestia tylko taka po jakim
    czasie ci zablokują kartę. Znam przypadki że jednemu się udało nabić z
    plus do play koło 860 minut i kartę zablokowali inny nabił koło 1000 w
    zbieraj minuty. Myślę że jeżeli ktoś umiejętnie z tego skorzysta to
    można nabić trochę minut i nie narazić się na deaktywacje karty. Z
    drugiej strony nie dziwne jak ktoś wieczorem zapuści rozmowę do play
    non stop do rana że mu potem kartę zablokują. Chociaż to jest loteria.
    Korzystałem przez 5 dni z no limit w heyah tyle że kartę mam już z rok
    z netu zamówioną ale jej prawie nie używam no i nabiłem na 2 numery w
    play około 500 minut no i ze 100 minut jeszcze podzwoniłem po
    znajomych. Połączenia po około max 90 minut w różnych odstępach czasu.
    Karty nie zablokowali więc kasa na koncie jest i wszystko ok. I wilk
    syty i owca cała:)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2012-10-26 14:09:33
    Od: W <w...@w...pl>

    news.home.net.pl wystukał, co następuje:

> [...]
    > A co do meritum sprawy operator nie stoi ponad prawem i nie może
    > działać tak jak mu się podoba. A może się mylę i tego operatora prawo

    Pokaż mi normalne i *sensowne* wytłumaczenie uzasadniające nieprzerwaną, 7-
    godzinną sesję siedzenia na telefonie...

  • 18. Data: 2012-10-26 15:38:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
    >7 godzin rozmowy? Nie uwierzę, że można tyle gadać :)

    Mozna. Choc bez przyjemnosci.

    J.

  • 19. Data: 2012-10-26 16:27:53
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>

    W dniu 2012-10-26 14:09, W pisze:> news.home.net.pl wystukał, co następuje:

    > Pokaż mi normalne i *sensowne* wytłumaczenie uzasadniające
    nieprzerwaną, 7-
    > godzinną sesję siedzenia na telefonie...

    sensowne wytłumaczenie nie jest żadnym problemem np. dziecko w drugim
    pokoju śpi a ja mam podsłuch u siebie.

    ale to nie chodzi o wytłumaczenie działania. operator reklamuje, że mogę
    dzwonić gdzie chcę i ile chcę "bez limitu" a jednocześnie swoimi
    działaniami straszy, że jak za dużo wydzwonię - bez jasno określonych
    reguł to mi ukradnie pieniądze.
    operator wychodzi z założenia, że jak nie skorzystam z tego za co
    zapłaciłem to jest ok a jeśli przekroczę jakąś niejasną granicę to już
    jestem niedobry i to jest właśnie nieuczciwe.

  • 20. Data: 2012-10-26 16:54:56
    Od: W <w...@w...pl>

    news.home.net.pl wystukał, co następuje:

    > sensowne wytłumaczenie nie jest żadnym problemem np. dziecko w drugim
    > pokoju śpi a ja mam podsłuch u siebie.

    oho
> [...]

    > mogę dzwonić gdzie chcę i ile chcę "bez limitu" a jednocześnie swoimi
    > działaniami straszy, że jak za dużo wydzwonię - bez jasno określonych

    Jak poda konkretne reguły, to jełopy będą ze stoperami w ręku odliczac x-
    godzinne sesję i łączyć się ponownie (już widzę oczami wyobraźni wysyp
    aplikacj na smartfony, żeby ułatwić praktykę!)

    > operator wychodzi z założenia, że jak nie skorzystam z tego za co
    > zapłaciłem to jest ok a jeśli przekroczę jakąś niejasną granicę to już
    > jestem niedobry i to jest właśnie nieuczciwe.

    Ale op Ci nie broni korzystac, on tylko pałuje jełopów, którzy starają się
    go naciągnąć.

    <tu wstawić dżołk 'to ja poproszę nakapać do pełna'>

    Generalnie to tutaj się nie da mormalnie - pojawia się promo no-limit, że
    można przyoszczędzić nie płacąc przez kilka dni za połączenia to rzecz jasna
    znajdzie się grupa zapaleńców, którzy oczywiście muszą cudować zamiast
    normalnie używać a później jeszcze pyszczą, że się im wolności ogranicza...