  • Date: Fri, 26 Oct 2012 16:27:53 +0200
    From: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema

    W dniu 2012-10-26 14:09, W pisze:> news.home.net.pl wystukał, co następuje:

    > Pokaż mi normalne i *sensowne* wytłumaczenie uzasadniające
    nieprzerwaną, 7-
    > godzinną sesję siedzenia na telefonie...

    sensowne wytłumaczenie nie jest żadnym problemem np. dziecko w drugim
    pokoju śpi a ja mam podsłuch u siebie.

    ale to nie chodzi o wytłumaczenie działania. operator reklamuje, że mogę
    dzwonić gdzie chcę i ile chcę "bez limitu" a jednocześnie swoimi
    działaniami straszy, że jak za dużo wydzwonię - bez jasno określonych
    reguł to mi ukradnie pieniądze.
    operator wychodzi z założenia, że jak nie skorzystam z tego za co
    zapłaciłem to jest ok a jeśli przekroczę jakąś niejasną granicę to już
    jestem niedobry i to jest właśnie nieuczciwe.